Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Sonja schreef: Fijn dat hij er weer is! En fijn dat jij even lekker hebt kunnen bijtanken. Mountainbiken in de Ardennen..... Ik begin al een klein beetje jalours te worden:biggrin2:
Volgens mij is dat bij jou om de hoek  :D (dus ik was al een beetje jaloers op jou eigenlijk  :P  ;) )
yuki11 schreef: Volgens mij is dat bij jou om de hoek  :D (dus ik was al een beetje jaloers op jou eigenlijk  :P  ;) )
Nou, om de hoek....
Ik vind de omgeving van Houffalize en La Roche en Ardenne altijd het leukste om te mountainbiken. En dat is hier nog altijd 200 kilometer vandaan.  :-\
Sonja schreef: Nou, om de hoek....
Ik vind de omgeving van Houffalize en La Roche en Ardenne altijd het leukste om te mountainbiken. En dat is hier nog altijd 200 kilometer vandaan.  :-\
We gingen voor de marathon van Theux (bij Spa)...en daar was de omgeving inderdaad bijzonder mooi!!
Om te mtben, om te kajakken, om te wandelen en om te kamperen  :D  8)
Ik zou zo weer terug willen (maar dan wel met Yuki  ;))
yuki11 schreef: Sjo, 'Snifkie' is weer thuis  :D  :D  :D

Hij ziet er goed en tevreden uit. Zijn poot ziet er ook mooi uit...mooi roze huidje.
Zojuist weer pillen gegeven en dan nu weer even pauze tot 7 juni.
Dan zal ik eens overleggen met Rutteman of het een optie is om hem op prednison te zetten en het daarbij te laten...  :-\

Ben blij dat hij weer thuis is!!  :)
Mooi zo :thumbup:
yuki11 schreef: We gingen voor de marathon van Theux (bij Spa)...en daar was de omgeving inderdaad bijzonder mooi!!
Om te mtben, om te kajakken, om te wandelen en om te kamperen  :D  8)
Ik zou zo weer terug willen (maar dan wel met Yuki  ;))
Ik ben er ook al veel te lang niet meer geweest, eigenlijk.....
Vannacht had ik ernstige woorden met grote vriend Rutteman!!  :-X

Ik zei hem dat ik overwoog te stoppen met de chemo's en eventueel alleen met de prednison verder te gaan. Hij en zijn collega, die erbij zat, zeiden dat dat absoluut niet kon!!

Maar, zei ik, ik vind gewoon dat hij erg slecht is op dit moment, en het gaat toch om de kwaliteit. Wat hebben we dan nu nog.
Nou, daar waren ze het helemaal niet mee eens!!!
Hij ademde toch nog, dus hij leefde nog.

En daar stond hij dan alweer klaar met 't volgende infuus  :-X  :-X              :-[

Rare dromen kun je toch hebben  :-\
Truus schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Kun je na gaan waar je overdag bent met je gedachten :-*
Overdag kan ik er nog invloed op uitoefenen (op mn gedachten), maar s nachts kunnen ze een loopje met me nemen  :-X
Gelukkig vannacht weer 'neutraal' geslapen, dus heerlijk!!  :)

Met Yukje lijkt t wat beter te gaan nu....hij kijkt weer wat frisser uit zijn mooie bruine ogen!!  :smitten:
De laatste dagen is zijn ontlasting bijzonder wisselend...bijna wonderbaarlijk!
Eergisteren waterdunne diarree, gisterochtend een mooie BARF (sorry...Renske  :-[ :-[-)keutel. Gistermiddag weer waterdun en nu weer helemaal prima. Ik kan dat toch maar moeilijk verklaren....
Maar weet wel dat de kuur er nu behoorlijk inhakt bij hem, dus komende maandag wensen wij echt geen zware chemo EN WILLEN WIJ EERST EEN BLOEDONDERZOEK...want, geloof het of niet, tot nu toe is zijn bloed nog niet 1 keer gecontroleerd  :-\
(terwijl ik heb begrepen dat ze dat in Terneuzen standaard elke keer voor een volgende behandeling doen, JUIST om te kijken of hij/zij een nieuwe behandeling wel aan kan).
Nu geloof ik wel dat Rutteman dat wel enigzins kan inschatten (kijkt naar slijmvliezen bv), maar nu willen wij t toch wel even zwart op wit!!  :P
Spicey krijgt ook chemo en bij haar wordt voor elke chemo haar bloed gecontroleerd, een van de vorige keren oogde ze gezond, tandvlees mooi roze, geen koorst wel wat dunnere ontlasting als normaal en toen waren haar witte bloedlichamen toch veels te laag en kreeg ze geen chemo. Ze dachten toen dat het van haar darmen afkwam en moest ik probiotica gaan geven. Na 2 weken waren alle waardes weer goed. Toen ze overging op chemopillen moesten we elke week naar Schagen om het bloed te laten controleren. Dus ik zou het zeker vragen, is voor jezelf ook een prettiger gevoel.
Veel sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door