Sonja schreef: Fijn dat hij er weer is! En fijn dat jij even lekker hebt kunnen bijtanken. Mountainbiken in de Ardennen..... Ik begin al een klein beetje jalours te worden.Volgens mij is dat bij jou om de hoek![]()

Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Fijn dat hij er weer is! En fijn dat jij even lekker hebt kunnen bijtanken. Mountainbiken in de Ardennen..... Ik begin al een klein beetje jalours te worden.Volgens mij is dat bij jou om de hoek![]()
yuki11 schreef: Volgens mij is dat bij jou om de hoekNou, om de hoek....(dus ik was al een beetje jaloers op jou eigenlijk
![]()
)
Sonja schreef: Nou, om de hoek....We gingen voor de marathon van Theux (bij Spa)...en daar was de omgeving inderdaad bijzonder mooi!!
Ik vind de omgeving van Houffalize en La Roche en Ardenne altijd het leukste om te mountainbiken. En dat is hier nog altijd 200 kilometer vandaan.![]()
yuki11 schreef: Sjo, 'Snifkie' is weer thuisMooi zo![]()
![]()
Hij ziet er goed en tevreden uit. Zijn poot ziet er ook mooi uit...mooi roze huidje.
Zojuist weer pillen gegeven en dan nu weer even pauze tot 7 juni.Dan zal ik eens overleggen met Rutteman of het een optie is om hem op prednison te zetten en het daarbij te laten...
Ben blij dat hij weer thuis is!!![]()
yuki11 schreef: We gingen voor de marathon van Theux (bij Spa)...en daar was de omgeving inderdaad bijzonder mooi!!Ik ben er ook al veel te lang niet meer geweest, eigenlijk.....
Om te mtben, om te kajakken, om te wandelen en om te kamperen8)
Ik zou zo weer terug willen (maar dan wel met Yuki)
Truus schreef:Overdag kan ik er nog invloed op uitoefenen (op mn gedachten), maar s nachts kunnen ze een loopje met me nemen![]()
![]()
Kun je na gaan waar je overdag bent met je gedachten
![]()