Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
ik sluit me aan bij Paul..... het zal een combinatie van factoren zijn. Zolang het nog allemaal de moeite waard is zou ik zeggen geniet van dit gekke beest :-*
Door tieneke
Genieten doe ik zeker van Kobussie hoor Ivonne ;)
Dat ouwe barrel is ook zo ontzettend lief :-*
Hij weet alles zo te brengen dat ik er steeds intrap!
Vanavond met zijn eten (700gr carnibest)had hij bij de laatste 300? gram niet veel trek meer,(ik overeind)heb er toen een beetje gekookt water over gedaan en na een paar likken ging hij weer in staking!
Weer overeind(ja Paul jij weet hier alles van he! ;))en een scharreleitje door het restant.
Na het eitje en vlees lag er toch nog de helft in zijn pan,en Nol....hij keek mij aan en wilde niet meer eten!
Ik weer overeind(gezellig he Paul zo'n hond ;))en een 2e ei erin gepleurd en wonder boven wonder,het verschrikkelijke nollebakmonster had zijn pan leeg.....
Hierna liep hij naar het keukenkastje waar al zijn medicijnen EN pensstaafjes in liggen en keek mij verliefd aan.....en meteen stond hij buiten!
Zonder buit deze keer ;D ;D ;D
Door Truus
tieneke schreef: Genieten doe ik zeker van Kobussie hoor Ivonne ;)
Dat ouwe barrel is ook zo ontzettend lief :-*
Hij weet alles zo te brengen dat ik er steeds intrap!
Vanavond met zijn eten (700gr carnibest)had hij bij de laatste 300? gram niet veel trek meer,(ik overeind)heb er toen een beetje gekookt water over gedaan en na een paar likken ging hij weer in staking!
Weer overeind(ja Paul jij weet hier alles van he! ;))en een scharreleitje door het restant.
Na het eitje en vlees lag er toch nog de helft in zijn pan,en Nol....hij keek mij aan en wilde niet meer eten!
Ik weer overeind(gezellig he Paul zo'n hond ;))en een 2e ei erin gepleurd en wonder boven wonder,het verschrikkelijke nollebakmonster had zijn pan leeg.....
Hierna liep hij naar het keukenkastje waar al zijn medicijnen EN pensstaafjes in liggen en keek mij verliefd aan.....en meteen stond hij buiten!
Zonder buit deze keer ;D ;D ;D

Het is gewoon een ontzettende slimmerik ;D ;D ;D
Dat is toch leuk he Tieneke ;)
Laatst gewijzigd door Truus op vr 13 feb 2004, 23:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Truus schreef:

Kobussie is ontzettend gehaaid Truus ;) ;D
En ontzettend lief :-*
Laatst gewijzigd door tieneke op vr 13 feb 2004, 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Truus schreef: Plaats je nog een keer een leuke foto?
Eerdaags zeker even een foto nemen van Nol en mij ;)
Laatst gewijzigd door tieneke op za 14 feb 2004, 00:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
tieneke schreef:
Eerdaags zeker even een foto nemen van Nol en mij ;)
Afgesproken ;) Leuk! Voor alle fans ;D
Laatst gewijzigd door Truus op za 14 feb 2004, 00:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Truus schreef:

Afgesproken ;) Leuk! Voor alle fans ;D
;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door tieneke op za 14 feb 2004, 00:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Vanmiddag en vanavond ging het een stuk beter met het verschrikkelijke grote nollebakmonster! :P
Na het toevoegen van wat extra pens at Kobus zijn pan voor het eerst in dagen weer ouderwets leeg :P
De diarree is ook helemaal verdwenen!
En hij is verder alert en vrolijk.
Hij drinkt gelukkig ook minder dan normaal.
Voorlopig blijft hij nog lekker bij papa en mama ;D ;D
Door jeanne
Truus schreef:

Hahaha, die Kobus heeft jou goed afgericht ;D
Laatst gewijzigd door jeanne op zo 15 feb 2004, 19:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
jeanne schreef:
Hahaha, die Kobus heeft jou goed afgericht ;D
Zeker weten Jeanne ;)
Laatst gewijzigd door tieneke op zo 15 feb 2004, 20:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
Oh, fijn joh!! Probeert Kobus soms het record oudste Leonberger ter wereld te halen ;D
Door tieneke
Helen schreef: Oh, fijn joh!! Probeert Kobus soms het record oudste Leonberger ter wereld te halen ;D
Oudste met handicap ;) ;D ;D
We gaan ervoorrrr :P
Laatst gewijzigd door tieneke op zo 15 feb 2004, 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door