Hoi hoi,
Hier is mij update van Bess. Ze is nu precies 1 week bij ons en ik vind dat wij al een hele vooruitgang hebben geboekt. Als Tony nu weggaat piept ze niet eens meer. Hij is sinds gisteren weer gaan werken. Wel eet ze nog slecht, ze krijgt 3 keer per dag een beetje cb maar ik moet er wel wat oud brood bij doen anders eet ze niet.
Wel speeld ze met mijn 2 puppies en daar gaat ze ook bij inde mand liggen. Nou dat vind ik al heel wat.
Zelfs zijn de ogen verandert ze kijkt niet zo verwildert meer. Ze slaapt nog wel bij ons in de bench in de slaapkamer. En overdag zit ze bij me in de bench in de trimsalon en dat gaat allemaal goed.
Maar als ik de puppies even laat plassen hoor ik ze wel pieppen hoor dus we zijn nog niet van die verlatingsangst af

Maar het gaat al wel beter dan vorige week.
Ik zou ze nu al niet meer kunnen missen, wat ga je toch snel van zo'n beestje houden he?
En dat op schoot zitten hebben wij gelijk afgeleerd ( komt wel goed uit nu ze loops is

)
Alleen mijn huishouden he, daar kom ik nu echt niet aan toe zucht zucht.
Ik heb nu 5 honden , waarvan 3 puppen
Luna van 5mnd, Ginger van 11 wkn en Bess van 10 mnd, tja haar moet ik ook als een pup zien, want je begint weer helemaal van voren af aan.
Maar ik hou jullie op de hoogte hoor!!
Groetjes van Ilse