Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Lia*
Hij heeft niet gek gedaan,hij heeft niet liggen rollen op het gras.Het was ineens, ik zag het gelijk (2 dood aan een maagkanteling.) OOOHHHHHHHHHH mensen ik hoop zo dat hij het haalt. Mijn leven is over als hij er niet meer is,de DA zei: we moeten nu afwachten of er geen complicaties optreden.de alvleesklier kan gaan ontsteken ed, Laat hij het halen.Ik kan niet zonder mijn DH ventje.Over 7 dagen moet hij weer vader worden,laat hem dit meemaken.Ik heb het echt niet meer. :'( :'( :'(
Door *Lia*
Veel dank voor al jullie meelevende berichten.Laat hij het aub halen.Dit zou mijn 3e DH zijn met een maagkanteling,de eerste 2 hebben het niet gehaald.De 1e door onwetendheid,de 2e door de DA die de inwendige hechtingen niet goed heeft gedaan.Ik weet uit ervaring dat 9 van de 10 honden het niet halen.OH ik heb het zo verschrikkelijk moeilijk.Op dit moment leeft hij nog,maar hoe zal het morgen zijn. :'( :'( :'(
Door *Lia*
sylvia schreef: Shester heeft 1 ding dat 9 van de 10 honden niet hebben, een heel forum mensen die zich suf zitten te duimen :-*

Oh Sylvia ik kan alleen maar huilen.Op het ene moment loopt hij lekker buiten,en op het andere moment (nog geen half uur) ligt hij op de operatietafel op leven en dood.Het is zo oneerlijk.Iemand die zijn hond verwaarloosd zal dit niet meemaken.Ik heb alles maar dan ook alles voor mijn hondenkinderen over, en wie treft dit lot:mijn verschrikkelijk lieve kereltje. :'( ik kan en wil niet zonder hem.Hij is mijn grootste vriend.Ik kan lezen en schrijven met hem.Laat dit een nare droom zijn.
Door sylvia
Lia, ik ga zo hopen met jou dat hij er gewoon doorheen gaat komen, vertrouw erop dat hij ook niet zo van plan is te vertrekken en best heel hard zal vechten om er bove op te komen.
Ik denk aan je :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door