Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jeanne
thanks allemaal :-*

Ze heeft er niet veel last van. Als ik bij haar in de buurt ben, doe ik de kap of hoor, kan ze even lekker rollebollen en zichzelf achter haar oren krabben ;)
Maar als ik er niet ben, gaat dat ding om hoor!
Door jeanne
Het leek goed te gaan met de wond. Maar vandaag heeft het weer gebloed. Het zit natuurlijk ook op een vervelende plek, precies bij haar staartinplant, dus met al dat gekwispel geneest het natuurlijk niet snel :-/
Ik smeer er 3 keer per dag prodier wondgel op. Er zitten wel wat korsten op, maar daartussendoor bloedt het weer af en toe :-/. Ik hoop niet dat het gaat ontsteken :-/
Door sylvia
Wat een gedoe,sorry ik lees dit nu pas  :-/
Het is inderdaad een rot plek die moeilijk dicht gaat door dat die huid vaak beweegt.
Balen zeg  :(
Door jeanne
Er zit nu van dat opgedroogde bloed op, mag ik dat er af wassen met badedas of biotex-oplossing? Ik heb zo het idee dat dat opgedroogde bloed in de weg zit. Het zit helemaal tussen de hechtingen verkleefd. bleh. Maar durf het er niet af te halen, bang dat ik iets verkeerd doe :-[
Of kan ik er maar beter afblijven? :-/
Laatst gewijzigd door jeanne op zo 12 okt 2003, 12:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Door chooky
ik zou eraf blijven. opgedroogd bloed is een begin van een korstje en houdt ook verder bloeden tegen. bovendien schermt het het wondje mooi af tegen vuil etc.
groetjes,
Eva
Door jeanne
ik zou eraf blijven. opgedroogd bloed is een begin van een korstje en houdt ook verder bloeden tegen. bovendien schermt het het wondje mooi af tegen vuil etc.
groetjes,
Eva
Je hebt helemaal gelijk.
OOOOOH, als het om mijn eigen hondje gaat ben ik zo onzeker! :-[
Laatst gewijzigd door jeanne op zo 12 okt 2003, 12:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
aankomende maandag is het twee weken geleden, en je ziet er nu bijna niets meer van :o!!! Echt waar!!
Die wondgel is wondergel! Heb haar ook een week vantevoren, tot nu toe, recovetsem druppeltjes gegeven. De kap heeft ze niet meer om overdag, maar snachts voor de zekerheid nog wel, ik wil niet hebben dat ze stiekum gaat likken of bijten totdat er weer genoeg haren opzitten.
Al met al, het is allemaal reuze meegevallen. Ze is niet ziek geweest en heeft geen last van haar huid gekregen!
Ode aan VSM! ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door