Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Unique schreef: Morgenochtend wordt de bult bij Unique weggehaald.Het is in elk geval geen gezwel of i.d .Het is nu nog klein en zit pal onder de huid.Dus morgen even op jacht naar een rompertje,gaatje voor de staart en ze kan er niet aankomen.Tussen 9 en 9.15 uur moet ik ze brengen en dan kan ik ze tussen 15.00 en 16.00 uur weer ophalen.Maar die rotnarcose hè,daar zie ik nog het meest tegenop. :(
Dat is dus vandaag neem ik aan? Hoe is het nu met Unique?
Door *Lia*
Nitus schreef: Dat is dus vandaag neem ik aan? Hoe is het nu met Unique?

De operatie is prima verlopen.Het was een vetbult (de DA had er een andere naam voor,maar die is me ontschoten) Ik belde om 14.00 uur en ik kon ze gelijk komen halen.Ik hoorde ze al blaffen toen ik in de wachtruimte stond.Ze heeft voor 10 dagen AB en als dat op is kan ik terug om de hechrtingen te laten verwijderen.Ze heeft nu een kraag op,want ze begon er al vrij snel aan te likken.MAAR nu gaat ze niet meer liggen,en staat nu in de bench.
Door Nitus
Gelukkig alleen maar een vetbult, lastig altijd dat ze meteen aan de wond willen zitten, Dat met die kraag herken ik, Gitte durft ook geen poot te verzetten als ze een kraag om heeft.
Kun je niet iets om de wond heen doen?
Door *Lia*
Nitus schreef: Gelukkig alleen maar een vetbult, lastig altijd dat ze meteen aan de wond willen zitten, Dat met die kraag herken ik, Gitte durft ook geen poot te verzetten als ze een kraag om heeft.
Kun je niet iets om de wond heen doen?

Ja,maar wat.Een T-shirt is veel te groot,en om het nou met spelden vast te maken lijkt me ook niet zo'n succes.Ideeen zijn welkom hoor.
P.S. Rompertje is te klein dus dat is niks.
Laatst gewijzigd door *Lia* op wo 15 nov 2006, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nitus
En alleen de mouw van een oud t-shirt om haar romp heen? :-\
Door *Lia*
Nitus schreef: En alleen de mouw van een oud t-shirt om haar romp heen? :-\

Ook te klein  :)
Door tieneke
Beterschap voor haar,lees het nu pas.
Een heel klein(kinder) maatje stretch-t shirt?
Door Robian
Gelukkig dat het een vetbult is en niet iets anders.
Knuffel de zieke maar heel voorzichtig van mij  :-*
Door Sanyo
Jory heeft een tijdje terug na het verwijderen van een vetbult, een jongenshemdje van de Hema aangehad. Die heb je in alle maten.
Ik had hem mooi aansluitend gekocht, zo kon ze nergens aanzitten.
(ligt er natuurlijk wel een beetje aan waar de wond precies zit)

Knuffel voor de zielepiet :-*
Door *Lia*
Vandaag heb ik een soort jasje voor Unique gemaakt,zodat ze niet aan de wond kan likken of krabben.En het functioneert tot nu toe prima.Ze hoeft nu de kraag niet meer op.
Afbeelding
Door Mevroi Kruim
Sohee! Deftig aangekleed!
Da's idd veel fijner voor haar dan zo'n akelige emmer op d'r kop.
Door Robian
:2funny: :2funny: :2funny: die blik van Unique :2funny: :2funny:

Robbie geeft haar een heel voorzichtig kusje  :-*
Door nandapanda
Steriliseren komt misschien over als een flinke ingreep en het is ook absoluut niet niks. Het is natuurlijk wel een buikoperatie, maar asl er niet meer met jullie hondje gefokt wordt zou ik toch zeker aanraden wel te steriliseren. Het voorkomt veel ellende. In verhouding voorkomt het meer dan dat de operatie aan risico en pijn oplevert.
Waarschijnlijk wisten jullie dat wel al, maar ik wilde het graag even benadrukken.
Door tieneke
Unique schreef: Vandaag heb ik een soort jasje voor Unique gemaakt,zodat ze niet aan de wond kan likken of krabben.En het functioneert tot nu toe prima.Ze hoeft nu de kraag niet meer op.
Afbeelding
Ze is niet echt blij met haar rompertje  ;D ;D
Die kappen zijn echt ondingen  :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door