Ik heb met mijn herder dat hij juist van omeprazol gaat spugen en van pantazol niet.
En hij staat nu op koudgeperste brok glutenvrij.
Moderator: Lizzy
monique.bladder schreef:Als je het idd wilt opzoeken, graag! Dank je wel!Tannetje schreef (voor pup met giardia) L-Glutamine poeder (merknaam BONUSAN) voor, tbv herstel maag/darm.
Parelridder schreef:Tannetje schreef (voor pup met giardia) L-Glutamine poeder (merknaam BONUSAN) voor, tbv herstel maag/darm.Dat is mooi!
saluki schreef:ook een van mijn oude honden heeft regelmatig slijmerige diarree en wil niet eten, ik wil deze gaan geven.Heb je zijn lever en pancreas waardes al na laten kijken. Ik heb deze voor Chendo ook wel eens gebruikt trouwens.
http://dierenreformwinkel.nl/contents/n ... atten.html
monique.bladder schreef:Ean is inmiddels helemaal van de omeprazol af en nog spannender, vanaf gisteren ook geen Ulcogant meer.
Tot nu toe gaat het goed, hoop dat het ook zo blijftIk merk er verder niets van qua verbetering overigens, maar het wordt ook niet slechter. Hierna hopelijk verder met afbouwen van de prednison.
monique.bladder schreef:Ean is inmiddels helemaal van de omeprazol af en nog spannender, vanaf gisteren ook geen Ulcogant meer.Jammer dat het niet beter gaat, maar een gelijkblijvend beeld zonder al die medicijnen is al heel erg veel winst.
Tot nu toe gaat het goed, hoop dat het ook zo blijftIk merk er verder niets van qua verbetering overigens, maar het wordt ook niet slechter. Hierna hopelijk verder met afbouwen van de prednison.
Kaela schreef:Jammer dat het niet beter gaat, maar een gelijkblijvend beeld zonder al die medicijnen is al heel erg veel winst.Nee, dat is nog steeds hetzelfde...
Gaat het nu zonder omeprazol wel weer beter met de klachten die je bij de start van het topic melde? Het tussen zijn poten leggen van zijn kop en het niet ontspannen zijn?