Die kurkuma heb ik ook een tijdje gegeven. Ik kan er wel weer mee beginnen. Maar ze moet eerst die wratjes weggehaald krijgen dus even wachten want ik las dat het bloed er dunner er door wordt.
Kaela misschien heeft jouw dierenarts dan genoeg ingeslagen. De dierenarts heeft de fabrikant gebeld en die zei echt dat het pas weer leverbaar was in november. Ook heb ik toen meerdere dierenartsen gebeld en die hadden allemaal geen troxocil.
Ik denk inderdaad dat het lange gebruik van de pijnstillers Belle niet goed doet. Maar ik wil niet dat ze pijn lijdt.
Ik denk dat Belle nu al een jaar of 3 pijnstilling slikt. Eerst Carporal daar deed ze het eerst goed op. Toen die minder werd die Troxocil en dat ging heel goed. Helaas uit de handel genomen.
Ze is verder nog wel actief speelt nog graag daagt je soms echt uit. Ook met andere honden soms lijkt ze nog wel een pup. Te vroeg om een beslissing te nemen,
Ik ga zo de dierenarts mailen want het elimineren werkt niet. Maar heb haar al gezegd dat dit geen elimineren is. Zet er de link van barfplaatst bij.
In Carnibest zit rijst en premix daar kan ze op reageren en ook eet ze normaal al kalkoen.
Belle krijgt normaal verschillende soorten Darf afgewisseld met rollen vlees van verschillende merken zonder premix etc. Alleen bv kalkoen zit dan niets anders bij.
Verder krijgt ze wilde zalmolie van grizzly-duivelsklauw en Trovet mobylity poeder.
Knuffels Belleke