Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

yuki11 schreef: Wat een schatje, die Raiko!!!

Is ie familie van Milik?? (en dus van Yuki  ;))
Hoi Karin,

Nee, Raiko is geen familie van Milik. Maar wel van Crystal van Anna.
De moeder van Raiko is een dochter van de baron, crystal haar paps is een zoon van de baron.
Crystal en Raiko zijn dus neef en nicht.

Hoe is het nu met Yuki? Gaat het elke dag weer wat beter..?? (ik hoop het wel)

Nog even over de prebiotica. Ik gebruikte ook de Primeval colonflora, maar Raiko had toch vaak nog wat dunne ontlasting.
Ik gebruik nu, na een tip van Lizzy, de acidophilus arkocaps van Arkopharma samen met Schindele's mineralen. Sindsdien gaat het echt top, en heeft hij nog geen dunne ontlasting weer gehad, wat hij ook eet.
Ik weet niet of je er wat aan hebt, en ook niet of het in Yuki zijn geval met de combinatie van de medicijnen die hij krijgt wel verstandig is. Ook geen idee of het voor de klachten die Yuki heeft (het slijm bij de ontlasting) helpt en/of wel goed is. Maar ik denk ik meld het toch maar ff, misschien kun je er wat mee.

Knuffel voor Yuki!! :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Wat fijn dat jullie samen weer wat kunnen genieten! De narcissen zijn iig nu al in volle bloei ;) dus op naar de korenbloemen!!!

Wat betreft het familieverhaal: volgens mij ( eigenlijk volgens Anna, die het heeft uitgezocht :)) is Yuki dus ook familie van Raiko!
*milik* schreef: Wat fijn dat jullie samen weer wat kunnen genieten! De narcissen zijn iig nu al in volle bloei ;) dus op naar de korenbloemen!!!

Wat betreft het familieverhaal: volgens mij ( eigenlijk volgens Anna, die het heeft uitgezocht :)) is Yuki dus ook familie van Raiko!
O, ... :D ik lees nu pas dat Yuki ook familie is van Raiko.. :D  :biggrin2:
Haha,..wordt het weer ingewikkeld, hoe zit dat dan??  :)
spreeuwtje schreef: hoest nou met yuuk en jou??
Goed, dank je!!  :-*
Gisteren lekker gewandeld met wat Bpdames, en daar heeft hij natuurlijk enorm van genoten  :D

En nu zijn we bijna klaar voor een bezoekje aan vriend Rutteman  :-X  :-\
(misschien kan hij mijn klieren ook meteen controleren  :-X  :-[)
JOEHOEEEEEE!!!

We mogen een week verantwoord pauzeren, aangezien de klieren in bedwang zijn!!
Ze zijn klein, zelfs kleiner dan 'normaal' (wat dan weer normaal is bij chemo)  8)

Deze week de prednison voortzetten en volgende week maandag terug komen...dan volgt er weer een Doxorubicine-infuus, maar dat is pas over een HELE week!  :)

:circle: :groupwave2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door