Moderator: Lizzy
Jacqueline1968 schreef: ik gebruik pre/probiotica van primeval, dat gaat heel goed ondanks zeer gevoelige darmen hier in ons hondenbeestDank je wel voor je goeie tip en je lieve woorden!.
in den Hoek waren ze zeer positief verrast door dit spul, zowel de reactie van Gorby als na bestudering van de pot, de inhoud.
en gewone pens, maar dat krijgt tie zeker al?
zo knap joh, wat jij voor Yuki doet, ik lees alleen maar mee, en soms breekt mn hart van je verhaal, wat een vechters zijn jullie saampjes.
heel veer sterkte en ik hoop zo op beterschap voor Yuki.
yuki11 schreef: Dank je wel voor je goeie tip en je lieve woorden!Karin..... als je lamspens nodig hebt en je wilt er voor rijden, kan ik je er in ieder geval mee helpen.
Yuki krijgt gemalen lamspens van Bandit en soms hele (lams-)pens, als ik er aan kan komen.![]()
Sella schreef: Jammer dat ik niet via rita nog aan lamspens kan komen voor Zondag.
Anders had ik dat met liefde gehaald voor yukemans.
Pauline schreef: Karin..... als je lamspens nodig hebt en je wilt er voor rijden, kan ik je er in ieder geval mee helpen.
voor Yuki.
Stef@nie schreef: Ik heb even al je updates moeten missen, gelukkig is het nu al weer een stuk beter met YukiHet liefst bio inderdaad, maar dat is geen 'must', maar t moet wel lam zijn (Yuki mag geen rund).!
Hadden ze niet ook pens in die dierenwinkel in Kranenburg? Of heb je liever bio? Had nou maar gezegd, had ik het vanmorgen voor je meegenomen!!
-Saskia- schreef: Ik heb vaak lamspens via Petra (http://www.versvoer.nl). Als je wil en ze het heeft, kom ik het met liefde naar jullie brengen.Ow, wat lief![]()
Anne in Duitsland schreef: Je woont in Nijmegen, hè? Da's al bijna Duitsland (vinden de Duitsers in ieder gevalWauw, dat klinkt goed!!!). Ik bestel altijd lamspens bij Frischfleisch-Express, die hebben van lam alles bio (en van kip en kalkoen), ook andere organen. Ze zitten in Salzkotten (bij Paderborn, niet echt naast de grens dus, 2,5 uur rijden van Nijmegen), maar als je een adresje net over de grens hebt, kun je het daarnaartoe laten sturen en daar ophalen. Een kilo biologische lamspens kost er 2,37 €. Doable, toch?
Je mag het ook naar mij sturen uiteraard, maar ik zit bijna tegen de Tsjechische grens...![]()
Het webadres is: http://www.idefix.biz/shop/index.php
yuki11 schreef: Wauw, dat klinkt goed!!!Zeg het met bloemen lamspens...
Ik heb wel een adresje vlak over de grens. Denk dat ik t dan als verrassingspakketje laat bezorgen
Dank je wel!!!![]()
Anne in Duitsland schreef: Zeg het met bloemen lamspens...Goed schuin aansnijden en in lauwwarm water??![]()
![]()