Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door zurca
....

Weet niet zo goed wat ik zeggen moet... :'(
Sterkte Meid....
Door ine
Saar, Geer, Guus .............................!!! :-* :-* :-*
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Door Cherry
Weet ook niet wat te zeggen, kan mijn verhaal over mijn dobermanteeftje wel vertellen maar daar heb je nu geen boodschap aan :'(
Meestal sta je gewoon machteloos >:(
Het is en blijft een verschikkelijke ziekte!
Ik wens jullie veel sterkte in de toekomst

Gerry
Door Truus
Tsjeemig Geer :'(
Ik weet nu even niets te zeggen en hoop toch zo dat de biopt uitwijst dat het geen lymfklierkanker is,ik ben helemaal van slag.
Sterkte voor jou Guus en Saartje :-*
Door Loeka
O nee he, wat verschrikkelijk :'( Wat kan ik zeggen behalve dat ik begrijp waar je nu doorheen gaat... Afwachten is vreselijk. Ik heb me door mijn Cinderella op het internet gestort om mijn meisje in alles zo goed mogelijk bij te kunnen staan.

Deze link heb ik veel aan gehad: http://www.ottenhorst.nl

Heel veel sterkte en knuffels voor Saar
Door Jose
Saar, Geer en Guus. Ik moest eerst even uithuilen hoor en ben nog niet helemaal bij. Maar eerlijk gezecht was ik hier al beetje bang voor maar dit kwam toch weer hard aan. Laat je ons weten wat de uitslag van het biopt is. Blijf voor jullie hopen en duimen dat het mee gaat vallen en dat de lymfen ergens anders door opgezet zijn. Jullie kunnen nu door de grond zakken van elend, maar probeer er te zijn voor die lieve Saar ze heeft je nodig. Probeer deze week even je schrap te zetten want die word denk niet leuk zo veel spanningen. Weet niet wat ze bij honden kunnen doen aan deze soort kanker maar bij mensen zijn ze er ver mee dus misschien is het goed te behandelen, dat hoop ik dan maar. Hou je goed en bedenk dit het is nog nooit zo donker geweest of de zon gaat weer schijnen sterke deze week.

Dikke knuffels van Foef en Sam + José en Gerrit.
Door Helen
Lieve Geer, wat een verschrikkelijk bericht...Heel veel sterkte...

Kus Helen
Door moniek
Oh Geer, wat een nachtmerrie. Ik hoop toch zo dat het biopt iets anders uit wijst.

Heel veel sterkte.

groetjes van Moniek
Door oebaya
Geer, ik weet niet anders te zeggen dan sterkte.
gr.
Nicolette
Door jeanne
Arme lieve mooie Saartje :'(

Lieve Geer en Guus, ik ga keihard duimen dat de klieren door iets anders zijn opgezet!!!
Oh, ik vind dit zo erg voor jullie, jij bent zo gek met je Saartje, dit is niet eerlijk :'(
Meid, ik leef met je mee :-* :-* :-*
Door Paul_Barte
Geer, ook van deze kant wordt er volop meegeduimd...laten we het beste ervan hopen.
Door SHIVA
Geer Guus en Saar
heel veel sterkte
ik weet even niets anders te zeggen
ga ook voor jullie duimen
gr shiva
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door