Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Nou, ik ben blij dat hij het, naar omstandigheden, reuze goed doet zeg! En ach, die AB en Rimadyl: daar komt tie ook wel weer overheen! Volgens mij geef je al probiotica he? Misschien een kuurtje cat's claw na de AB kuur? Hee, fijn trouwens dat ook de wond goed gaat!
Door Ivonne
Ja, probioticica krijgt ie al... en Cat's Claw geef ik liever niet omdat ie daarvan aan de dunne gaat. Ik zat me zojuist nog wel te bedenken dat ik nog RecoVetsem heb staan, misschien dat ik dat er even bij moet geven?
Door sylvia
Klinkt allemaal erg hoopvol Ivonne, ik weet zeker dat Bas er weer jaren tegen kan, hij heeft maar geluk met zo'n vrouwtje als jij :-*
Door Ivonne
Hitam schreef: Ja, Recovetsem is prima in dit geval.
oke, ga het gelijk ff pakken en gebruiken. Thanks
Door Ivonne
onvoorstelbaar goed; als je niet weet dat ie net geopereerd was zou je er niets aan merken. Ik heb de uitlaatronde toch wat groter gemaakt want hij stond me iedere keer zo aan te kijken van "goh, is dit alles?". Zelfs zijn tempo ligt hoger dan voor de operatie.
Ik weet niet wat ik mee maak ;D (maandag geopereerd en nu al zo ongelofelijk verbeterd)
Door Eidos
Fijn dat het al zoveel beter gaat met Bas, Ivonne !! Nu de rest ook nog onder controle krijgen of nog beter dat het helemaal verdwijnt en dan kan je nog vele jaren genieten van die schat :-* :-* ik duim er in ieder geval voor dat het zo gaat .. :-*
Door Truus
Ivonne schreef: onvoorstelbaar goed; als je niet weet dat ie net geopereerd was zou je er niets aan merken. Ik heb de uitlaatronde toch wat groter gemaakt want hij stond me iedere keer zo aan te kijken van "goh, is dit alles?". Zelfs zijn tempo ligt hoger dan voor de operatie.
Ik weet niet wat ik mee maak ;D (maandag geopereerd en nu al zo ongelofelijk verbeterd)
Dat is fijn om te horen Ivonne, super :D.
Wel nog rustig aan doen met Bas he...maar je weet inderdaad niet waar je bent ;)
Wat moet hij toch een pijn hebben gehad, het is een hele opluchting voor Bas.
Laten we duimen dat het zo goed blijft gaan.Maar daar gaan we vanuit na alles wat jij voor Bas hebt gedaan.
Door Ivonne
ja, ik moet er nu idd goed opletten dat hij het niet overdrijft maar dat ik ook blijf bedenken dat het allemaal nog met mate moet.

Tja, Bas heeft weer een keer laten zien wat voor "harde" hond het is en ik ben blij dat ik doorgezet heb en mijn gevoel toch heb gevolgd ook al betekende dat binnen korte tijd opnieuw onder het mes.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door