Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door evelyn02
Nog een dag of drie en dan loop je gillend weg ;D
Nee, even serieus, dit is normaal gedrag. Als de teef straks haar eisprong heeft gehad begint de trammelant pas echt en zul je ze, ook om de reu te ontzien (tis natuurlijk best sneu) er een paar deuren tussen meoten zetten en apart uitlaten e.d.
Dit houd meestal een kleine week aan en zodra de reu weer normaal kan doen kunnen ze weer bij elkaar.
[quote][/quote]

Klopt, vandaag dag 11, is het al bal. Moet ze nu echt gescheiden houden. Maar kan de dagen nu gaan aftellen,

Evelyn
Door Ineke
evelyn02 schreef: Als we niet op kunnen letten gaat één van de twee in de bench of één mee naar buiten en de ander blijft binnen.
Houd je er wel rekening mee, dat het mogelijk is dat de reu de teef kan dekken DOOR de bench heen :o

Ik heb dat wel eens gehoord op de honden school. Of het echt waar is......? Het zou kunnen. Reuen weten ook uit te breken op een manier waar je nooit achter komt. En als de teef echt wil...... Je weet maar nooit. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Door ine
Zowiezo zou ik tijdens de hoogtijdagen de reu en teef bij elkaar weg houden!
Op letten? ;D ;D ;D 1 fractie van een seconde hebben ze maar nodig om te dekken! Nee, dat werkt echt niet!
Onze Lisa is nu loops, ze wordt straks gedekt door onze Joop. Ook die 2 houd ik uit elkaar, want als er gedekt wordt, dan ben ik erbij! ;) 8)
(Alleen is bij mij de vraag, hoe dat in de roedel gaat, welke veranderingen gaan er plaatsvinden, hopelijk zonder al teveel gevechten!)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door