Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cherry
balupa schreef: Nooit de strijd aan gaan liever negeren.
Maar wel proberen te voorkomen of door te ruilen voor lekkers/speelgoed
Want als je het afpakt gaan ze het juist proberen gauw weg te werken of ermee rennen heel gevaarlijk.
Negeren is de beste methode, Jewel sleurt ook graag met takken en gaat er dan op liggen bijten, en hoe harder ik roep "mag niet" hoe vlijtiger zij de takken opvreet >:( , toch heb ik de indruk dat ze niet veel inslikt en haar drollen zien er ook goed uit.
Door Ziggi
Arme Ziggi, bij Yalla, werd hij hier naar toe verwezen, omdat het waarschijnlijk een voedingsprobleem is en dan wordt er hier weer geoppert dat het misschien toch een gedragsprobleem is .

hihi, kom net terug van een lange wandeling. Heb eens gelet op jullie punten waarom hij toch zo'n hout kan eten. En warempel, het is waarschijnlijk echt een vorm van verveling. In het begin stond ik te praten met een vrouw met een andere hond. Zij was echter heerlijk door het water aan het baggeren (de hond he ;) en had geen oog voor Aramis, ik ook niet, toen gebeurde het, hij pakte een stok en begon er van te eten. Ik heb toen geruild voor een snoepje (ik weet het, eigenlijk niet goed, hij wordt beloond voor fout gedrag :-[). Later als hij een stok pakte, haalde ik zijn bal tevoorschijn, hup, stok werd losgelaten en de bal was 'prooi'.
Thanks!!
Laatst gewijzigd door Ziggi op zo 04 apr 2004, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ine
Fijn!!!! 8)
Alleen nu proberen om dat gedrag om te keren!
En ach, nu je hier toch bent, kijk eens lekker rond! ;) ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door