Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ordell
Ik heb altijd al mijn twijfels gehad bij dit soort behandelmethoden. Toch prettig als je het van een ander wel eens bevestigd krijgt...
Door Femke
Ordell schreef: Ik heb altijd al mijn twijfels gehad bij dit soort behandelmethoden. Toch prettig als je het van een ander wel eens bevestigd krijgt...
Als je beter leest zie je dat er hier minstens zoveel mensen (zo niet meer) zijn die wEl goede ervaringen hebben met deze behandelmethode.

Bovendien heb jij persoonlijk al eens behoorlijk baat gehad bij een behandeling door een alternatief genezer, of heb ik dat soms verkeerd begrepen?? Ik vraag me dan ook ernstig af wat je bedoelt met "dit soort behandelmethoden"

Ik vind dat je niet kunt oordelen voordat je met eigen ogen gezien hebt ::) ben blij dat ik het wel gezien heb
Laatst gewijzigd door Femke op wo 25 feb 2004, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ordell
Ik noem een sportmasseur (PSV als ik me niet vergis) die de zenuwknopen in de voet masseert geen alternatief genezer.
Maar als jij je geld wilt geven aan iemand die aan de buitenkant ziet dat Ummi aan 1 kant een hele kapotte heup heeft waar achteraf helemaal niets van waar is, vind ik het prima. Maar van mij mogen ze zo iemand aanklagen voor oplichting, en dan maak je nog een hele goede kans ook.. >:(.
En dan vraag ik me nog af wat jij dan wel gezien zou hebben ::)
Laatst gewijzigd door Ordell op wo 25 feb 2004, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Janet
Carmen, wat goed ;D. Nu kan je Alle Dagen Heel Druk kind vrolijk verder huppelen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken.
Door crutz
Janet schreef: Carmen, wat goed ;D. Nu kan je Alle Dagen Heel Druk kind vrolijk verder huppelen, zonder dat je je zorgen hoeft te maken.
hou zeker nog wel rekening er mee hoor ;)
weet nu nl dat ze erfelijk niet echt belast is met HD, want dat is in principe wat je onderzoekt, door het vroege stadium sluit je nl omgevings factoren gedeeltelijk uit, maar HD kan ook ontstaan door de omgevings factoren,
ga haar dus verder gewoon niet meer belasten als dat je bij een pup zou doen waar je nog niets van weet, oftewel, we blijven er normaal mee omgaan en laten haar gewoon nog lekker pup zijn en rustig op groeien ;)
Femke schreef:
Als je beter leest zie je dat er hier minstens zoveel mensen (zo niet meer) zijn die wEl goede ervaringen hebben met deze behandelmethode.

Bovendien heb jij persoonlijk al eens behoorlijk baat gehad bij een behandeling door een alternatief genezer, of heb ik dat soms verkeerd begrepen?? Ik vraag me dan ook ernstig af wat je bedoelt met "dit soort behandelmethoden"

Ik vind dat je niet kunt oordelen voordat je met eigen ogen gezien hebt ::) ben blij dat ik het wel gezien heb
heb het met mn eigen ogen gezien en ben er dus SCEPTISCH over geworden,
was dat bij aanvang zeker niet (anders was ik niet met alle 3 tegelijk gegaan),
waarom niet,
voornamelijk omdat ik zelf zeer goede ervaringen heb met manueel therapeuten/fysio therapeuten ed en omdat ik zeker WEL open sta voor vernieuwende standpunten/zienswijzen

ik zeg ook zeker niet dat Dorit slecht is, zelf heb ik alleen het idee dat de preventieve keuring als een makkelijke inkomsten bron gezien wordt (dit idee is bij mij gekomen na wat ik zelf heb meegemaakt en na wat ik van anderen hier gelezen heb)
Maar inderdaad voor honden met problemen die niet of moeilijk door de reguliere geneeskunde op gelost kunnen worden zal ze zeker een uitkomst zijn, maar in mijn ogen dus niet voor een preventieve (sport) keuring
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door