Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3427809
Ik heb een jaar geleden m'n hondje chemisch laten castreren en deze was geldig voor een half jaar. Z'n balletjes zijn nog steeds ontzettend klein en ik ben nu een beetje bezorgd aan het worden dat het zo blijft omdat m'n hondje psychisch niet goed reageerd op de castratie (extra onzeker en angstig geworden) dus ik vroeg me af of dit normaal is dat het zo lang kan duren voordat het uit begint te werken? En is er een kans dat dit blijvend is?
#3427904
Bodhi sioux schreef: za 12 jun 2021, 12:52 Ik heb een jaar geleden m'n hondje chemisch laten castreren en deze was geldig voor een half jaar. Z'n balletjes zijn nog steeds ontzettend klein en ik ben nu een beetje bezorgd aan het worden dat het zo blijft omdat m'n hondje psychisch niet goed reageerd op de castratie (extra onzeker en angstig geworden) dus ik vroeg me af of dit normaal is dat het zo lang kan duren voordat het uit begint te werken? En is er een kans dat dit blijvend is?
Volgens mij is het nooit blijvend. Maar het kan wel lang duren. Het is helaas niet te zeggen hoe lang een individuele hond "last" blijft houden van de chemische castratie.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door