Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#1989016
Ik voer uit budgetaire overweging als basisvoer Smuldier. Meerdere varianten afgewisseld met ander spul van Herby. Ze doen het er prima op dus ik ben tevreden.
Toen ik hier destijds las dat het gewoon bij de appie-om-de-hoek te bestellen was heb ik daar natuurlijk graag gebruik van gemaakt. Voorheen was het altijd ,n heel gedoe omdat ik geen auto heb.
Erg handig dus!
Tot gisteren want de dozen die ik besteld had waren niet binnengekomen en erger nog, het gaat volledig uit het assortiment om plaats te maken voor Rodi. Dit hoorde ik van de dame van de landelijke klantenservice.
toen ik daar mijn teleurstelling over uitsprak gaf ze me de tip dat als er voldoende klachten over de switch Smuldier/Rodi binnen zouden komen, de beslissing wellicht teruggedraaid zou worden.
Voor mij is het simpel....onlangs opende t.o. mijn appie ,n filiaal van Jumbo en jippie....de bestelling is reeds weg...bye AH met je notabene dubbel zo dure Rodi ::)
Maar voor wie alsnog wil pleiten voor Smuldier bij de AH:
http://www.ah.nl/klantenservice/veelges ... verah.ah20
Mijn klacht is  al opgenomen.
#1989221
[quote="Leonike"]
Bij ons is de smuldier bij de C1000 duurder dan bij de AH  >:(
Ik gebruik het gelukkig alleen nog maar als "logeervoer".
[/quote]

Vreemd hier is het bij de C1000 net zo duur als bij de AH, anders eens vragen bij de bedrijfsleider waar het hem in zit dat het bij de ene C1000 duurder is dan bij de ander.
AH had hier de schappen ook al leeg en ze wisten nog van niets, wat betreft uit het assortiment gaan ervan. Bestel het nu bij de supercoop.
#1989478
Bij Vomar ook maar daar gaat het me niet om. Anders dan andere winkels is Albert Heyn is in elke buurt wel aanwezig dus als daar de Smuldier vervangen wordt door ,n veel duurder en kwalitatief beslist niet beter merk dan vind ik dat erg jammer.
Hier zijn zowiezo geen van de andere winkels in de buurt.
En vanmiddag vertelde de chef van de Jumbo mij ook nog dat hij het toch niet gaat bestellen voor me i.t.t. eerdere toezeggingen ::)
Ik zal dus op zoek moeten naar ,n ander basisvoer :-\
#1989509
Als ik het goed begrijp, woon je in de Jordaan. Ik weet niet hoe mobiel je bent, maar is Dirk van den Broek in de 2e Nassaustraat geen optie voor je? Of die in de Bilderdijkstraat? Daar koop ik het altijd.

Wel heel vervelend dat de chef van de Jumbo zich niet aan z'n afspraak houdt, trouwens  :(
Laatst gewijzigd door BarfBull op di 12 apr 2011, 09:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#1989830
ik weet niet waar een dekamarkt of een supercoop zit bij jullie?
Daar zit het al jaren in het assortiment.
Ik kocht het nooit bij de appie omdat ik het in krommenie en wormeveer niet kon vinden.
Wel bij de deka en supercoop. En nog een cent of 5 goedkoper ook toen dan wat anderen betaalden.
Ik had de kip enkelvoudig voor Diego op voorraad, en nu voor Buffel is het niet nodig.
#1990138
[quote="BarfBull"]
Als ik het goed begrijp, woon je in de Jordaan. Ik weet niet hoe mobiel je bent, maar is Dirk van den Broek in de 2e Nassaustraat geen optie voor je? Of die in de Bilderdijkstraat? Daar koop ik het altijd.

Wel heel vervelend dat de chef van de Jumbo zich niet aan z'n afspraak houdt, trouwens  :(
[/quote]

Yep! Heel vervelend en niet conform de eigen JUMBO-regels bovendien ::) Maar goed tis niet anders.
Bilderdijk en Nassaustraat ken ik maar dat is geen optie, kan niet (meer) fietsen dus ben echt afhankelijk van buurtwinkels anders had ik dit hele issue niet aangekaart hier want nogmaals....ik ken de andere verkoopplekken maar ik moet ivm mijn honden de laatste tijd al erg vaak een beroep op anderen doen en dit kon ik nog gewoon zelf doen.
Er gaan hier zeker 4 pakjes per dag door dus bestellen gaat met 4 dozen tegelijk.

Eigelijk was de enige reden dat ik dit topic opende de hoop dat ook anderen een mailtje naar AH zouden sturen maar da ga nie werken merk ik :biggrin2:
#1990179
Is het dan geen idee of direct bij smuldier zelf dozen te bestellen?
Of het hoofdkantoor van Jumbo bellen/mailen en vertellen dat ze geen dozen voor je willen bestellen, wat niet conform de Jumbo-reglementen is.

Je zal vast recht hebben op AOV (met het busje). Ik weet niet hoeveel dozen smuldier je dan kan meesleuren, maar zeker meer dan te voet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door