Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Waar barfen jullie honden/katten

In de kamer.
10
6%
In de keuken.
37
24%
Buiten.
60
39%
Op een kleed.
14
9%
In de mand/bench.
10
6%
Anders.
23
15%
Door Cathelijn
#251936
[quote="Nelly"]
Heb trouwens 1 keer gehad met een zo ongeveer halve vuile pens; had die buiten gegeven (was in de zomer) maar vegeten de deur dicht te doen ::) Dus Ashley loopt met die enorme lap pens de bijkeuken in, ondertussen lekker schuddend en slingerend.... :-X Kon daarna zowel de bijkeuken als de keuken van boven tot onder soppen. Dat gebeurt me dus nooit meer! :P :-\ :-X
[/quote]
toch maar naar buiten de volgende keer? ;D
Ik heb nog een afdakje van het balkon van de bovenbuurvrouw, dus bij vis en ander kliederspul gaat Jonas naar buiten ;D
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#251941
De mijne barfen buiten,ik wil die vettige dingen liever niet in huis.Als het regent mogen ze het in de keuken en bijkeuken oppeuzelen. En dat gaat prima. ;D
Van de zomer vergat ik de achterdeur dicht te doen.Unique vloog met een lap pens gelijk naar binnen op de bank, :-[ :-X ::) ;D Ik heb haar snel naar buiten gejopt. ::)
Laatst gewijzigd door *Lia* op ma 31 jan 2005, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
#252332
[quote="geer"]
Nou, vanmiddag hebben de dames hier een zalmkop gekregen...en met dat takkeweer wilde ik ze toch niet op het balkon zetten... Ted lustte het niet, maar Sophie :o :o :o Er werd getrokken, gescheurd, gekraakt, gevoetbald...de oogjes spatten in het rond en de vinnetjes zaten tegen de muur ;D

Ik heb echt heeel goed gedweild, maar het blijft hier toch echt een beetje ruiken naar een viskraam :-X Bovendien loopt er hier nu een Basset met hele lange vis-stink oren de banken te bevuilen ::)
[/quote]


Hihi, je moet er wat voor over hebben, he?! ;D
Door Eef+Stippels
#252531
[quote="Pauline"]
Buiten of in de bench of in de bak, al naar gelang het hoe en wat. Maar ik vind het een genot om te volgen.
[/quote]

Ik vind het ook leuk om naar te kijken, ze genieten er zo van!
Door EvitaP
#254325
Eten waar ze aan moeten rukken en trekken, of in elk geval niet makkelijk (zoals brokken) naar binnen kunnen werken, krijgen ze buiten. Groentepapjes en kleine stukjes vlees enzo krijgen ze dus binnen in hun bak.
Ik vind het ook super om te zien en blijf er altijd bij staan. Ik houd ze in elk geval in m'n ooghoeken in de gaten of kijk elke 10 seconde of alles nog goed gaat.
Bij nieuw eten (zoals dat complete konijn laatst) blijf ik altijd van begin tot eind, kan ik ze ook een beetje aanmoedigen wanneer nodig.
Wat me ook op valt is dat ze veel minder drinken. Maar dat bijeffect wisten jullie natuurlijk al ;)
Gebruikersavatar
Door sylvia
#254327
[quote="EvitaP"]

Wat me ook op valt is dat ze veel minder drinken. Maar dat bijeffect wisten jullie natuurlijk al ;)
[/quote]

jep, en daaruit voortvloeiend plassen ze ook minder, en ze poepen een stuk minder ook ;D
Door EvitaP
#254333
[quote="sylvia"]
jep, en daaruit voortvloeiend plassen ze ook minder, en ze poepen een stuk minder ook ;D
[/quote]

Hihi, klopt helemaal. Die keutels die Hoover (border collie) vanmiddag liet kon van een (groot) konijn zijn. ;)
Door Nelly
#254493
Thei heeft vandaag een eend geslacht, die krijgen ze morgen. ik wilde hem eigenlijk kompleet geven, met veren en alles erop en eraan, maar dat durfde Thei. Watje....
Door EvitaP
#254522
[quote="Nelly"]
Stukje vergeten, moest zijn durfde Thei niet. En dan watje ;)
[/quote]

Ja maar veren zijn ook gekke dingen hoor. Die kriebelen zo in je neus en je moet er van niezen... ;)
Ik kan het me best voorstellen, hahaha.
Door cook island
#255011
Carnibest krijgen ze in hun voerbakken. In het weekend flans ik zelf wat in elkaar, de losse onderdelen(kippevleugels, sardinen, o.i.d.) slepen ze naar hun matras. Lamshart wordt helaas doodgeschud, dus dat buiten ! (bloedspetters)
Door lot25
#255377
[quote="EvitaP"]
Ja maar veren zijn ook gekke dingen hoor. Die kriebelen zo in je neus en je moet er van niezen... ;)
Ik kan het me best voorstellen, hahaha.
[/quote]

Ik gaf een fazantekarkasje-en ze zaten toch raar te kijken, er zaten nog veren op nl.... ::)

Ja, maar dát eet je toch niet????- was de blik in Rhaqs ogen. Hij wou hem wel apporteren.. ??? ???
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door