Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door *Natasja*
#1399374
[quote="linda1985"]
Ik heb ergens gelezen dat ze een doorstart hebben gemaakt, dus misschien is het binnenkort weer gewoon verkrijgbaar?
[/quote]

Ik heb begrepen dat die doorstart niet doorgegaan is  :-\
Door *Natasja*
#1400136
[quote="Rovanna"]
Ik loop achter: Rodi failliet :o
Volgens mij heeft nagenoeg elk kvv-merk een enkelvoudige versie.
[/quote]

Ja, ik heb inmiddels meerdere merken gevonden die bijvoorbeeld een versie hebben waar alleen hart in zit. Het gaat mij er juist om dat ik een versie heb waar meerdere orgaansoorten inzitten, zodat ze van alles een beetje binnenkrijgt.

Maar er lijkt voorzichtig goed nieuws: ik heb gisteren een half kippelevertje en 2 konijneniertjes fijn geknipt en door haar Runner lamshart gedaan, en op een paar stukjes na heeft ze alles op. Ga volgende keer proberen om het door de pens te mengen, dan denk ik dat alles schoon op gaat.
Door *Natasja*
#1401395
[quote="linda1985"]
Runner heeft ook meerdere varianten met orgaanvlees
[/quote]

Met orgaanvlees, of met alléén maar orgaanvlees? Het gaat mij om die laatste. Mijn honden BARF-en volledig, alleen Benthe eet geen orgaanvlees in hele vorm. En ik wil verder niet hoeven te rekenen met percentages e.d., ik wil een KVV die puur uit orgaanvlees bestaat.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door