Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door java
#1326851
De samenstelling van DARF staat op de hun eigen site...
Deze is veranderd, aangepast en verbeterd zoals ze zelf schrijven.

groetjes Will
Door Celicaatje
#1361524
Ik heb het besteld om te proberen, zaterdag hoop ik wat op te kunnen halen.
Ze hebben heel veel aanvraag dus ik hoop maardat het lukt.....


Ben benieuwd hoe ze het vinden hier.
Door Evelien01
#1368817
Ik zie op de site van Darf staan dat ze iets nieuws hebben: vanaf een afname van 50 kilo kunt u zelf uw kvv samenstellen.
Nou moet ik zeggen dat het mij op zich wel wat lijkt, maar vraag ik mij af of er inmiddels al meer mensen zijn die ervaring hebben met Darf en met het zelf samen (laten) stellen?

Zou voor mij ideaal zijn voor het nierdieet voor Binky als ze dat dan netjes vermalen. Aan grote stukken heb ik toch weinig aangezien het chihuahuatjes zijn en ze krijgen sowieso om de dag een kippennekje of kwartelkarkasje en 2 keer per week een stukje pens om op te kauwen.
Gebruikersavatar
Door Sher
#1369137
Wacht even, er bestaat dus echt Darf?  :o Ik was het een paar keer tegen gekomen en dacht dat het verkeerd geschreven was.
Gelukkig hoef ik me er niet in te verdiepen. Zelf ga ik liever voor Darf met een B.  :P
Door numpie77
#1375081
Ik ben ondertussen afgestapt van Carnibest Eko en geef nu alleen nog Darf. Mijn cavalier en duitse herder hebben erg last van jeuk. Nou las ik dat veel honden last hebben van lijnzaadolie. En dat zit in Carnibest. Nu ga ik een aantal maanden Darf proberen en kijken of er wat veranderd. Dat ze het nog lekkerder vinden dan Carnibest staat in ieder gaval vast!!!!! Er wordt nog meer gekwijlt en gegromt tijdens het eten hahaha
Door numpie77
#1426066
Even een up date:

De honden krijgen nu iets meer dan een maand Darf en het verschil is wonderbaarlijk!!!!! Een van mijn Cavaliers was helemaal kaal op zijn kont en staart. Ook was hij de hele dag aan het jeuken, ook in zijn slaap. Nu heeft hij helemaal geen jeuk meer en hij heeft weer haar op zijn kontje. Heel langzaam komt alles weer terug!!!! En ik geniet elke dag van dat feit!!!!! Ook kan hij nu heerlijk slapen zonder elke paar minuten wakker te worden om in een jeukstuip te schieten.
Ook mijn Duitse herder heeft minder jeuk en haar kale jeuk plekje op haar rug wordt ook steeds minder.

Ik kan dus bijna met zekerheid zeggen dat ze niet tegen plantaardige olieen kunnen. want dat zit bijna overal in behalve dus in Darf.
Door smurfie
#1426669
Hallo,
ik heb misschien een rare vraag, maar het produkt DARF heeft geen varianten(kip-eend-rund enz) of is dit voldoende om iedere dag te geven? (hetzelfde)
grtn
Door numpie77
#1427051
In Darf zit alles in een. Er zijn geen lossen varianten. Het is een compleet voer dat je elke dag kunt geven. Als je boven de 50 kilo besteld dan kun je het geloof ik wel zelf samenstellen. Maar je kunt ook even kijken op www.darf.info
Door smurfie
#1427168
Hallo numpie77,
Bedankt voor de info, maar dat lijkt me saai voor mijn woefie, wel, dan hou ik toch op hb en barf.is heerlijk om te zien;
grtn
Door numpie77
#1429418
Bedoel je saai in de zin van dat ze elke dag hetzelfde eten? Ja dat is misschien saai maar honden zijn niet verwend als wij natuurlijk en die van mij kwijlen nog steeds elke dag de keuken onder voor hun bakje voer! Maar barfen is natuurlijk wel afwisselender!
Door doc
#1451345
Kennelijk is er een probleem bij hun site want in hun webshop zie ik niks staan geen prijzen niks niet.

DOC.
Door smurfie
#1451522
@ numpie77, Sorry, ik heb niet gezien dat je nog geantwoord had,maar ik krijg geen meldingen door op het moment, ik bedoelde saai ja, voor iedere dag hetzelfde(niet kwaad bedoeld hoor) ik stel me dan ook een vraag, krijgen ze op die manier alles binnen? hoe moet ik het schrijven! bij hb en barf krijgen ze varia in vlees dus ook vitm. calcium enz enz, hoe zit het dan met maar 1 soort eigenlijk? ieder dier eet toch iets anders?
ik hoop dat je mijn vraag een beetje begrijpt.
grtn
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door