Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door sylvia
#1176806
Als hij wel  een barfhap wil denk ik dat je gewoon moet gaan barfen , genoeg hulp hier zodat je niet fout gaat.

In principe eet een pup hetzelfde als de volwassenen alleen in verhouding meer.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#1176813
Het mooie van BP is o.a. dat je je berichten allemaal terug kunt lezen en dat heb ik eens gedaan. Joris was dus ook zo'n muts..... Eerst wilde hij CB, toen niet meer, toen barfhapjes, toen lustte hij niets meer. Als ik mijn berichten lees heb ik flink lopen tobben, maar het is allemaal goed gekomen.

Ik zou het gewoon met barf gaan proberen, zoals gezegd: ervaren mensen genoeg om je te helpen!
Door Suzanne
#1176867
[quote="balou&crystal"]
Ik had voor de pup CB natuurmix bio gekocht maar in het begin at ze liever Bibi,ze kreeg bij de fokker al vers.
Msschien Bibi proberen? vooral de Bibimix was erg populair :)

[/quote]

Oh, maar wacht! De bio heeft een zeer specifieke smaak die door lang niet alle honden wordt gewaardeerd! Probeer dan 's de gewone versie, de "natuur' en "pup" is echt niet nodig, dat is een substantie waarop ze worden afgespeend... de gewone, normale natuur is prima!

Suzanne
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1177019
waarom zou je het niet gewoon proberen met wat barfdingetjes. Bantu was ook mijn eerste pup op volledig rauw, en vond het vreselijk eng, en zag allemaal spoken dat ik het allemaal niet goed deed en dat ze van alles te kort zou komen. Maar is helemaal goed gekomen, mede door veel hulp van BP ;)
En er zijn hier natuurlijk veel meer mensen waarvan hun (oudere) honden al geruime tijd op rauw staan maar voor de pup de eerste keer :)
Door bloemetje
#1177054
Ai Rita wat vervelend! Barfen kun jij wel Rita! Daar ben ik zeker van. Anders zou ik Energique proberen, dat is heel fijn gemalen en met een happie cesar erdoorheen. Danny wou ook niet eten maar dit wil hij wel.
Door Robian
#1177061
[quote="trimsalon"]
waarom zou je het niet gewoon proberen met wat barfdingetjes. Bantu was ook mijn eerste pup op volledig rauw, en vond het vreselijk eng, en zag allemaal spoken dat ik het allemaal niet goed deed en dat ze van alles te kort zou komen. Maar is helemaal goed gekomen, mede door veel hulp van BP ;)
En er zijn hier natuurlijk veel meer mensen waarvan hun (oudere) honden al geruime tijd op rauw staan maar voor de pup de eerste keer :)
[/quote]

Met Jack stel ik ook zelf samen. Ik hou voor hem dezelfde verhoudingen aan als bij Robbie en Ian.
Alleen krijgt hij veel meer en vaker te eten.
Door ~anna~
#1177191
[quote="Suzanne"]
Oh, maar wacht! De bio heeft een zeer specifieke smaak die door lang niet alle honden wordt gewaardeerd! Probeer dan 's de gewone versie, de "natuur' en "pup" is echt niet nodig, dat is een substantie waarop ze worden afgespeend... de gewone, normale natuur is prima!

Suzanne
[/quote]In het begin deed ik er wat gekookt water erover en dat hielp wel,hoefde bij de Bibi niet.Later at ze ook de bio versie gewoon op.
balou lust de bio graag en crystal staat met haar neus het liefste er bovenop als ik met de bak van de bio bezig ben,ze mag geen kip.
En idd de pup versie is om af te spenen.
Door Helma
#1177205
Ah bah nee dat zou mij ook helelmaal niet lekker zitten. Zoals al eerder gezegd zou je er ook een lading vlees uit kuipje door heen kunnen mikken. Als hij maar even eet. Ik weet niet of er een AH bij jou in de buurt is, maar daar hebben ze ook vlees in kuipje waar geen graan, Soja en conserveringsmiddelen in zitten. Heel veel succes joh!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door