Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#8928
Okke de discussie gaat voort met de gedachte (volgens mij, of ik vergis me) de hoeveelheden vit E zijn minimaal.
Nou, hier vergis je je dus volgens mij, want wij (ik) hebben het helemaal niet gehad over de minimale hoeveelheid vitamine E....

Ik denk dat je uberhaubt niet aan kunt geven hoeveel vitamine E een hond nodig heeft. Dit hangt af van de hond, van zijn voeding, van de manier waarop hij leeft, etc. Bijv. Een hond die zich moet voortplanten, zal meer vitamine E nodig hebben. Een hond die lijdt aan stress of die veel met luchtvervuiling in aanraking komt, zal meer vitamine E nodig hebben. Een hond die bijv. veel vette vis eet of andere vette dingen eet, zal meer vitamine E nodig hebben (vetten worden ranzig/oxideren in het lichaam en vitamine E voorkomt dat).

Groetjes, Lizzy
Door André
#8929
Wat vervelend dat ik je verkeerd heb begrepen Lizzy, :-[
Kun je iets duidelijker zijn wat jij dan bedoeld?
Door André
#8930
Een hond die zich moet voortplanten, zal meer vitamine E nodig hebben. Een hond die lijdt aan stress of die veel met luchtvervuiling in aanraking komt, zal meer vitamine E nodig hebben. Een hond die bijv. veel vette vis eet of andere vette dingen eet, zal meer vitamine E nodig hebben (vetten worden ranzig/oxideren in het lichaam en vitamine E voorkomt dat).


* Dat klopt.
Door Lizzy
#8931
Wat vervelend dat ik je verkeerd heb begrepen Lizzy, :-[
Kun je iets duidelijker zijn wat jij dan bedoeld?
Graag lieverd, maar waarmee moet ik duidelijker zijn? Wat heb ik gezegd waar ik onduidelijkheid heb gebracht?
Door André
#8932
Ik lig hier me te bescheuren ;D ;D ;D

volgens mij l.llen we langs elkaar.

Maar goed jij bent een ........... ( dat stuur ik PB) :P
Door Lizzy
#8933
Hoi Andre, volgens mij lullen we ook pikaal langs mekaar heen, maar waar het nou mis is gegaan...? Daar snap ik nog steeds geen snars van!

Het antwoord is trouwens JA.
Door Ink
#8934
U hebt gezocht op pikaal:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door