Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3458809
Als ze af en toe wat laat liggen, heeft ze zeker niet te weinig he.
En ondertussen ook nog afvallen. Ideaal toch.
Ik zou het een tijdje zo laten, tot ze niet meer afvalt. Eens zien op welk gewicht dat is en hoe ze er dan bijloopt.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3458819
pearlsofpassion schreef: di 11 apr 2023, 22:42 Als ze af en toe wat laat liggen, heeft ze zeker niet te weinig he.
En ondertussen ook nog afvallen. Ideaal toch.
Ik zou het een tijdje zo laten, tot ze niet meer afvalt. Eens zien op welk gewicht dat is en hoe ze er dan bijloopt.
Ja precies zo denk ik dus ook

En als de andere meneer roodhaar ( Benny) laat wel weten wanneer hij honger heeft hoor als het te lang duurt ;D
Gebruikersavatar
Door kiara
#3458922
Even update over Chinook
Ze is 200 gram afgevallen en weegt nu dus 7 kilo.

Ben wel nog aan het klooien kwa eten.
De carnibest en de miauw mix gaat niet zo best. Heb toen bedacht meng het met smuldier, ging iets beter maar nog niet echt. Toen dacht ik weet je wat ik haal : blikje tonijn ( water basis) en warempel het werkt!!
Nog wel gemengd hoor met elkaar.
Ze krijgt 3 x 40 gram over een dag verdeeld.
Ik probeer steeds meer carnibest te doen en minder smuldier
Gebruikersavatar
Door Lothlórien
#3460923
Ik log niet zo vaak in dus ik zie je vraag nu pas, maar stél dat je wel eens over de A7 tussen Drachten en Groningen rijdt... er zit een héle grote dierenwinkel vlak onderaan de afrit Leek, Otter Diercompleet.
Die hebben eigen merk KVV rollen, mooi vlees, over het algemeen één diersoort per rol, geen toevoegingen, en met een goede verhouding aan spier/bot/orgaan. In 500 gram en 1 kg.
Het overgrote merendeel van hun rollen zijn voor hond én kat geschikt. Verder hebben ze nog Carnibest voor katten liggen (Natuur en Bio) maar ik vind het wel jammer dat daar nog wat rijst in zit. En eendagskuikens.

Zo uit mijn hoofd hebben ze van eigen merk katgeschikt:
Kip
Eend
Kalkoen
Konijn
Lam
Geit
Paard
Zalm
Hert
Gemengde vis
Soms kangaroe
Gebruikersavatar
Door kiara
#3460924
Lothlórien schreef: ma 19 jun 2023, 19:27 Ik log niet zo vaak in dus ik zie je vraag nu pas, maar stél dat je wel eens over de A7 tussen Drachten en Groningen rijdt... er zit een héle grote dierenwinkel vlak onderaan de afrit Leek, Otter Diercompleet.
Die hebben eigen merk KVV rollen, mooi vlees, over het algemeen één diersoort per rol, geen toevoegingen, en met een goede verhouding aan spier/bot/orgaan. In 500 gram en 1 kg.
Het overgrote merendeel van hun rollen zijn voor hond én kat geschikt. Verder hebben ze nog Carnibest voor katten liggen (Natuur en Bio) maar ik vind het wel jammer dat daar nog wat rijst in zit. En eendagskuikens.

Zo uit mijn hoofd hebben ze van eigen merk katgeschikt:
Kip
Eend
Kalkoen
Konijn
Lam
Geit
Paard
Zalm
Hert
Gemengde vis
Soms kangaroe
Ik heb al in de buurt dierenwinkel gevonden
En kan ook KVV voor honden geven
Heb taurine poeder
Maar bedankt
Door hannabelgje
#3460928
Ik bestel bibi kat online. Komen voor een laag bedrag al bezorgen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door