Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Desiree van de Beek
#3454482
Nog maar eens een vraagje , ons pupje van 10 weken krijgt KVV op dit moment van carnibest ( hier in de buurt weinig keuze )morgen komt Floris vlees met verschillende merken en variatie. Ook krijgt ze elke dag een groenteprutje. Ook heb ik verse sardientjes en panharing besteld.
Nou mijn vraagje ik lees over rauw eitje wil ik haar ook gaan geven maar mag ze dat al hebben ? Ze is pas 10 weken en ik denk ongeveer 2 kilo…. Ze lust alles 😜 . Ze eet met smaak. Ze staat ook pas sinds een week op KVV kreeg bij de fokker smolke brok…..
Door Lizzy
#3454495
Desiree van de Beek schreef: di 13 dec 2022, 14:21 Nog maar eens een vraagje , ons pupje van 10 weken krijgt KVV op dit moment van carnibest ( hier in de buurt weinig keuze )morgen komt Floris vlees met verschillende merken en variatie. Ook krijgt ze elke dag een groenteprutje. Ook heb ik verse sardientjes en panharing besteld.
Nou mijn vraagje ik lees over rauw eitje wil ik haar ook gaan geven maar mag ze dat al hebben ? Ze is pas 10 weken en ik denk ongeveer 2 kilo…. Ze lust alles 😜 . Ze eet met smaak. Ze staat ook pas sinds een week op KVV kreeg bij de fokker smolke brok…..
Ja hoor, geef haar maar lekker een rauw eitje. Met schil. De schil eet ze vast nog niet maar die kun je tussen je twee handen vermorzelen en erbij gooien.

Klinkt goed hoor, wat je voert! Ook qua toevoegingen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door