Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3454462
Rik01 schreef: di 13 dec 2022, 00:36 Animalfoodexpress zit wel dezelfde organisatie achter als KB Raw. Kijk maar eens naar de AVG verklaring op beide websites. KB Raw verkoopt overigens ook zelf maar dan moet je voor minimaal €250 bestellen. (O, ik zie dat dat al genoemd is, en verhoogd is maar €300 :biggrin2: )

Animalfoodexpress verkoopt wel degelijk worsten met het merk KB Raw erop (alsook Alaska, Bandit, BARFmenu, Carnivoor, Darf en Haaksbarf).
Ik wist dat ik het ergens gelezen had maar kon dat niet zo snel terugvinden :biggrin2: thanks.
#3454468
Cindy de Wolf schreef: di 13 dec 2022, 06:54 Daar kom ik ruim overheen per maand. Ondanks dat deze groep kleiner is/minder eet dan mijn vorige groep ben ik nu 100-200€ duurder uit :-X :-X
Jeutje :o hoeveel ben jij per maand kwijt dan? Oh dan mag ik helemaal niet klagen, heb nu een bestelling klaar staan bij animal food express en dan kom ik op ruim €200 maar dat is ook voor 1,5 á 2 maanden…
#3454469
pike schreef: ma 12 dec 2022, 23:09 Ik mis dan wel het Calciumgehalte. Voor mij een must.

Ohja… dat is ook zo… ik heb zo lang hetzelfde gevoerd, dat ik even kwijt ben wat er ook al weer allemaal bij komt kijken. Maar inderdaad het calcium gehalte is wel fijn om te weten… toch gewoon kbraw dus :)
#3454473
In België is barfwebshop, animalfoodexpress en kiezebrink allemaal hetzelfde. Het zijn gewoon namen die doorheen de tijd veranderd zijn. Maar allemaal hetzelfde adres in Waasmunster.
Vroeger toen het nog gewoon Kiezebrink België heette, deed het 1 man alleen, tegenwoordig werken ze daar met 4 of 5 man of zo, los van chauffeurs die bezorgen. Ze bezorgen vooral naar onder de taalgrens of zelfs Frankrijk.
#3454474
Nevalyn schreef: di 13 dec 2022, 10:09 Jeutje :o hoeveel ben jij per maand kwijt dan? Oh dan mag ik helemaal niet klagen, heb nu een bestelling klaar staan bij animal food express en dan kom ik op ruim €200 maar dat is ook voor 1,5 á 2 maanden…
Tussen de 400-450€ voor circa 80kg per maand. Tot 2020 ging er zo'n 120-130kg per maand doorheen. Het is wat het is. Ben voornamelijk dankbaar dat we het allemaal nog kunnen betalen.
#3454496
Gisteren heeft hondeneten.nl me 20 kg geleverd op de jumbo parking in Stramproy (ben van Belgie 3km over de grens)

Knappe vrieswagen hebben die alles kwam er goed bevroren uit, zeer vriendelijk ook, als je niet zoveel moet bestellen en de prijs is goed tov bv Floris/Gunshies is deze zeker een aanrader, hebben nu een actie lopen als je dit jaar nog voor min €35 bestelt komen ze heel 2023 gratis leveren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door