Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3454438
Nevalyn schreef: ma 12 dec 2022, 19:22 Hmmm ik denk toch dat dogmeat het niet gaat worden… ik vind het met name erg lastig dat er niks aan informatie staat bij hun kvv… ik geef voor het grootste deel kvv en maar af en toe een barf maaltijdje, het merk wat ik hier in de dierenwinkel haalde (kbraw) had precies op het label staan wat er in zat qua organen enzo, bij dogmeat kan ik daar helemaal niks over vinden eigenlijk? En dan ga ik gelijk twijfelen of de samenstelling dan wel goed is, zeker als de prijs zo “mooi” is vergeleken met de concurrenten…

Zie dat ze kbraw ook bij floris hebben, wel flink duurder dan het in de dierenwinkel was, maargoed… denk dat ik daar toch eens ga bestellen, de bezorgkosten neem ik dan ook maar voor lief. Net wat jullie zeggen, goede kvv voor een leuke prijs lijkt het niet meer te worden, dan maar mijn budget even flink wat bij gaan stellen :-\ Het is niet anders!
Kiezebrink verkopen ze ook bij Dogmeat https://dogmeat.nl/nl/jolisearch?s=kiezebrink
Ik zal eens kijken wat op een etiket staat want vroeger stond dat er allemaal wel bij, Maar sinds ze over gegaan zijn op de nieuwe site is dat er allemaal afgehaald. Als ik de moed heb zal ik morgen eens kijken of ik van wat etiketten foto's kan nemen.

Op voerwijzer is ook wel eea te vinden over Dogmeat; https://www.voerwijzer.com/?s=Dogmeat

Je zou er dan voor kunnen kiezen om een gedeelte kiezebrink te voeren en gedeelte Dogmeat kvv en gedeelte barf, dan middel je de prijs en betaal je geen verzendkosten mits je bestelling 150 euro of meer is.
Laatst gewijzigd door Cindy de Wolf op ma 12 dec 2022, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#3454439
Lia23 schreef: ma 12 dec 2022, 19:35 Kb kan je ook bij hun eigen webshop kopen staan ook de andere merken bij die hun maken oa barfmenu een doos compleet kost daar €47 voor 10 x 1 kg.
Oh waar vindt ik hun webshop? Als ik op hun website kijken kan ik alleen een pagina met verkooppunten vinden, ik vind geen webshop van hunzelf?
#3454441
Cindy de Wolf schreef: ma 12 dec 2022, 20:03 Kiezebrink verkopen ze ook bij Dogmeat https://dogmeat.nl/nl/jolisearch?s=kiezebrink
Ik zal eens kijken wat op een etiket staat want vroeger stond dat er allemaal wel bij, Maar sinds ze over gegaan zijn op de nieuwe site is dat er allemaal afgehaald. Als ik de moed heb zal ik morgen eens kijken of ik van wat etiketten foto's kan nemen.

Op voerwijzer is ook wel eea te vinden over Dogmeat; https://www.voerwijzer.com/?s=Dogmeat

Je zou er dan voor kunnen kiezen om een gedeelte kiezebrink te voeren en gedeelte Dogmeat kvv en gedeelte barf, dan middel je de prijs en betaal je geen verzendkosten mits je bestelling 150 euro of meer is.

Ohja, je hebt gelijk, ik heb die kbraw helemaal over het hoofd gezien in hun webshop. Dan zou ik inderdaad daar kbraw kunnen bestellen en tegelijkertijd wat dogmeat kunnen proberen.

Ik had dogmeat inderdaad ook gevonden op voerwijzer, maar ik vind het dan lastig als er staat 30% orgaan. Dan denk ik, welke organen, en in welke hoeveelheden? Bij kbraw kon ik precies zien hoeveel % nier, lever, hart etc er in zit, en dat is toch wel fijn om te weten.
#3454450
Cindy de Wolf schreef: ma 12 dec 2022, 20:29 Ik heb er 3 gepakt. Heb er 6 liggen maar tis nogal koud buiten.

IMG_20221212_202448_HDR.jpg

IMG_20221212_202413_HDR.jpg

IMG_20221212_202354.jpg
Oh super, dankjewel! Op de rollen staat dus wel wat er precies in zit. Dan ga ik toch maar een bestelling proberen bij dogmeat, neem ik gewoon een aantal mixpakketten om te kijken wat er precies in elke rol zit, en neem ik gelijk wat kbraw erbij want dat is lekker vertrouwd. En dan weet ik bij een eventuele 2e bestelling precies welke rollen ik wil nemen :)

En mocht het nou niet bevallen dan bestel ik wel bij die animal food express, die hebben nog de beste prijzen op kbraw zie ik nu. Die barfwebshop levert namelijk alleen in belgie zie ik en kiezebrink is het minimale bestelbedrag €300 :o Daar kom ik (gelukkig :biggrin2: ) niet aan…
#3454457
Nevalyn schreef: ma 12 dec 2022, 21:14 Oh super, dankjewel! Op de rollen staat dus wel wat er precies in zit. Dan ga ik toch maar een bestelling proberen bij dogmeat, neem ik gewoon een aantal mixpakketten om te kijken wat er precies in elke rol zit, en neem ik gelijk wat kbraw erbij want dat is lekker vertrouwd. En dan weet ik bij een eventuele 2e bestelling precies welke rollen ik wil nemen :)
Ik mis dan wel het Calciumgehalte. Voor mij een must.

En mocht het nou niet bevallen dan bestel ik wel bij die animal food express, die hebben nog de beste prijzen op kbraw zie ik nu. Die barfwebshop levert namelijk alleen in belgie zie ik en kiezebrink is het minimale bestelbedrag €300 :o Daar kom ik (gelukkig :biggrin2: ) niet aan…
Als je bij Floris 10 rollen van een KBmix afneemt betaal je per rol hetzelfde bedrag als bij Animal Food express.
#3454459
Lia23 schreef: ma 12 dec 2022, 20:31 Animalfoodexpress is niet de webshop van kb het is een webwinkel die een eigen kvv heeft die door kb wordt gemaakt
Animalfoodexpress zit wel dezelfde organisatie achter als KB Raw. Kijk maar eens naar de AVG verklaring op beide websites. KB Raw verkoopt overigens ook zelf maar dan moet je voor minimaal €250 bestellen. (O, ik zie dat dat al genoemd is, en verhoogd is maar €300 :biggrin2: )

Animalfoodexpress verkoopt wel degelijk worsten met het merk KB Raw erop (alsook Alaska, Bandit, BARFmenu, Carnivoor, Darf en Haaksbarf).
De volgende bedrijven nemen deel aan deze Privacyverklaring:
Kiezebrink Putten BV kvk: 8022069
Kiezebrink International BV kvk: 54140447
Kiezebrink Rodents B.V kvk: 5075510
Animal Food Express B.V. kvk: 58174915
in het vervolge gezamenlijk te noemen als Kiezebrink groep
#3454461
Nevalyn schreef: ma 12 dec 2022, 21:14 Oh super, dankjewel! Op de rollen staat dus wel wat er precies in zit. Dan ga ik toch maar een bestelling proberen bij dogmeat, neem ik gewoon een aantal mixpakketten om te kijken wat er precies in elke rol zit, en neem ik gelijk wat kbraw erbij want dat is lekker vertrouwd. En dan weet ik bij een eventuele 2e bestelling precies welke rollen ik wil nemen :)

En mocht het nou niet bevallen dan bestel ik wel bij die animal food express, die hebben nog de beste prijzen op kbraw zie ik nu. Die barfwebshop levert namelijk alleen in belgie zie ik en kiezebrink is het minimale bestelbedrag €300 :o Daar kom ik (gelukkig :biggrin2: ) niet aan…
Graag gedaan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door