Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Desiree van de Beek
#3454023
Onze pupje van 9 weken opgehaald gisteren bij de fokker. ( west highland white terrier )Ze stond op brokken van smolke :( . Ze at gisteren al niet goed heb haar toen een klein beetje KVV gegeven om te proberen wel even kokend water erover gegooid . Ze viel er echt op aan , savonds nog een beetje . Vanmorgen dus echt begonnen weer heerlijk alles op gegeten , maar nu had ze net een beetje weke poep. Is dat erg ? Komt het vd KVV ? Had haar carnibest puppy gegeven heb hier 4 rollen van. De 15 komt Floris vlees met allerlei merken . Soms eet ze ook nog een enkel brokje heb daar een klein bakje van staan. Mag dat erbij staan ? Wil haar niet meteen alles afpakken wat ze gewend is. Straks krijgt ze er ook een groente prutje bij.
Weet niet hoe ik er een foto bij kan laden .
Door Too
#3454025
Wat leuk een pup en ook nog eentje met goede smaak ;)

Als ze de kvv zo lekker vindt kun je haar ook gewoon overzetten op( 4×)kvv , overgieten met warm water is prima.
De brokjes zou ikzelf dan weghalen.

Dat ze wat slappere ontlasting heeft kan ook goed komen door alle veranderingen, een beetje stress. Hou haar even in de gaten, het is natuurlijk best veel voor zo'n erwtje
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3454030
Ik zou het zo snel mogelijk gewoon rauw geven.
De eerste dagen een beetje slappere ontlasting kan altijd bij een verhuis, maar normaal is het dan op een paar dagen over.
Dat is wat ik zou doen.
Overgieten is iets voorzichtiger maar ik ben niet tuk op verhit bot in kvv. Dan zou ik eventjes een kvv zonder bot geven.

Die brokjes zullen waarschijnlijk al heel snel niet meer aangeraakt worden. Ik zou ze ook weghalen. Als je een asiel in de buurt hebt kan je ze daaraan doneren.

Veel plezier met je pup! :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door