Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Patries
#3446611
De Kivo rol heeft idd alleen groente. Ik zal deze met de volgende snijronde ;D meenemen en als extraatje geven. Ze heeft van de week al wat gestoomde sperziebonen gekregen en ook dat ging schoon op. En ze is nu twee dagen gal-spuug vrij :groupwave2:
Kortom, ik geloof dat we op de goede en rustige weg zijn.
Ik zocht nog naar bijv paard, geit of hert KVV, iemand tips voor een goed merk en niet te grote rollen? Van Barfmenu is paard alleen een kilo en ik zou niet weten hoe ik dat voor een chihuahua in porties van 50 gram moet krijgen ::)
Door Lizzy
#3446614
Dogmeat heeft 500 grams verpakkingen
KB (Kiezenbrink) ook, ook 500 grams
CarniVoer heeft ook 250 grams verpakkingen
Tammenga heeft 500 grams verpakkingen
Door Patries
#3446626
Dank jullie voor de info. Helaas is niet alles in mijn regio makkelijk te verkrijgen, maar ik zal zeker eens verder speuren.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3446627
Patries schreef: zo 03 jul 2022, 09:36 De Kivo rol heeft idd alleen groente. Ik zal deze met de volgende snijronde ;D meenemen en als extraatje geven. Ze heeft van de week al wat gestoomde sperziebonen gekregen en ook dat ging schoon op. En ze is nu twee dagen gal-spuug vrij :groupwave2:
Kortom, ik geloof dat we op de goede en rustige weg zijn.
Ik zocht nog naar bijv paard, geit of hert KVV, iemand tips voor een goed merk en niet te grote rollen? Van Barfmenu is paard alleen een kilo en ik zou niet weten hoe ik dat voor een chihuahua in porties van 50 gram moet krijgen ::)
Alroda heeft heel veel diersoorten in 250 gram rollen.
Door Lizzy
#3446691
Patries schreef: zo 03 jul 2022, 09:36 De Kivo rol heeft idd alleen groente. Ik zal deze met de volgende snijronde ;D meenemen en als extraatje geven. Ze heeft van de week al wat gestoomde sperziebonen gekregen en ook dat ging schoon op. En ze is nu twee dagen gal-spuug vrij :groupwave2:
Kortom, ik geloof dat we op de goede en rustige weg zijn.
Ik zocht nog naar bijv paard, geit of hert KVV, iemand tips voor een goed merk en niet te grote rollen? Van Barfmenu is paard alleen een kilo en ik zou niet weten hoe ik dat voor een chihuahua in porties van 50 gram moet krijgen ::)
Mooi nieuws trouwens!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door