Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ellyE
#3438869
Goedemorgen 😀 de hond van mijn mijn dochter werd ziek en misselijk en om zijn eten lekkerder te maken had ze er zalmolie over gedaan. Helaas is de hond overleden en kreeg ik de zalmolie.
Ik heb een Engelse cocker spaniel van 2,5 jaar die KVV krijgt, voornamelijk van Barf maar ook andere soorten. Ze krijgt ook vis.
Waarom zou ik dan de zalmolie toevoegen?
Door Lizzy
#3438871
ellyE schreef: do 27 jan 2022, 08:54 Goedemorgen 😀 de hond van mijn mijn dochter werd ziek en misselijk en om zijn eten lekkerder te maken had ze er zalmolie over gedaan. Helaas is de hond overleden en kreeg ik de zalmolie.
Ik heb een Engelse cocker spaniel van 2,5 jaar die KVV krijgt, voornamelijk van Barf maar ook andere soorten. Ze krijgt ook vis.
Waarom zou ik dan de zalmolie toevoegen?
Ach, wat sneu voor je dochter en haar hondje :-\

Is het zalmolie in een fles? Is het zalmolie van gekweekte zalm? Als het antwoord op 1 of beide van deze twee vragen ja is : dan is het goed voor de kliko.

Zalmolie van wilde zalm in capsules kan heel handig zijn om net even van wat extra omega 3 vetzuren bij je hond naar binnen te krijgen of extra natuurlijke vitamine D3. Ik weet niet hoeveel en wat voor je vis je aan je hond geeft?
Door ellyE
#3438872
Precies wat ik al dacht 🤣 ze krijgt gewoon KVV met vis en soms een stukje haring, haha
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door