Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door gytha
#3438270
Ik heb sinds 2 weken een cairn terrier pup van nu 10 weken oud. Zij krijgt Carnibest en doet het daar prima op. Nu is zij gek op bullepezen. Kan zij dit al onbeperkt krijgen om op te kluiven? Ik heb ook Farmfood rawhide voor haar, maar de bullepees is toch echt favoriet.
Door Lizzy
#3438302
Ja, wat is onbeperkt? Ligt ze dan hele bullenpezen op een dag weg te knagen? Daar zou ik toch zelf geen zin in hebben, omdat het toch gedroogd spul blijft (en ik vermoed dat het op hele hoge temperaturen wordt gedroogd). Ik zou ook wel naar de kwaliteit kijken als ik jou was en bijv. biologische bullepees kopen.
Door gytha
#3438416
Ongeveer 2 uur per dag in totaal knaagt zij erop. Het zijn biologische bullepezen van Bandit.
Door Lizzy
#3438463
gytha schreef: di 18 jan 2022, 11:07 Ongeveer 2 uur per dag in totaal knaagt zij erop. Het zijn biologische bullepezen van Bandit.
Dat is best lang! Eet ze er dan veel van op of is het meer dat ze er gewoon lekker op ligt te knagen? En haar ontlasting blijft goed? Dan is het prima denk ik!
Door gytha
#3438464
Zij doet een week over een bullepees. Vooral knagen en de ontlasting blijft prima. Dan laat ik haar er lekker aan knagen!
Door Lizzy
#3438465
gytha schreef: wo 19 jan 2022, 10:56 Zij doet een week over een bullepees. Vooral knagen en de ontlasting blijft prima. Dan laat ik haar er lekker aan knagen!
Ohww, dat is heel lang! Nee, dan zou ik me geen zorgen maken en haar lekker laten knagen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door