Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Collie kelpie crew
#3427805
Hallo iedereen!

Binnenkort komt er hier een pup bij. Een working kelpie reutje.
Een aantal jaar geleden heb ik me flink verdiept in het voeren van rauw (en onze huidige collie krijgt naast zijn brokken ook rauw bijgevoerd). Nu zou ik dit voor de pup ook graag doen, maar ik merk dat er ondertussen veel veranderd is op het gebied van rauw voeren, vergeleken met toen ik me aan het inlezen was.

Mijn vader zal waarschijnlijk veel van de verzorging op zich gaat nemen doordeweeks (ik ben student (diergezondheid en management) en ondanks dat ik de pup graag mee zou nemen naar de campus, is dit officieel niet toegestaan en zal het blijven bij af en toe mee sneaken voor hooguit een weekje).

Mijn vader heeft geen ervaring met het voeren van rauw en we hebben niet veel vriezer ruimte, vandaar dat het voor nu blijft bij 'supplementeren' met kvv, groentes, ei, etc.

Wat zou nu een goede kvv zijn, die ook geschikt is voor pups?
(de beginners informatie m.b.t. KVV heb ik compleet doorgelezen en de basis is ook bekend)


Ik hoor het graag van jullie en alvast bedankt voor het meedenken!
Door Lizzy
#3427813
Aedon900 schreef: za 12 jun 2021, 11:59 Hallo iedereen!

Binnenkort komt er hier een pup bij. Een working kelpie reutje.
Een aantal jaar geleden heb ik me flink verdiept in het voeren van rauw (en onze huidige collie krijgt naast zijn brokken ook rauw bijgevoerd). Nu zou ik dit voor de pup ook graag doen, maar ik merk dat er ondertussen veel veranderd is op het gebied van rauw voeren, vergeleken met toen ik me aan het inlezen was.