Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3424611
Dag allemaal,
Ik heb een schapendoes van 7 maanden oud, die eigenlijk niet wil ontbijten. 's Avonds eet hij wel netjes zijn bakje leeg. Op zich vind ik het niet zo erg dat een hond 1 keer per dag eet, maar voor een pup weet ik het niet zo goed.
Hij is gezond, netjes op gewicht (ongeveer 16 kilo) en heeft zijn gebit al gewisseld. Ik wissel met heel veel soorten vlees en hij lust bijna alles. Alleen makreel vindt hij echt vies (krijgt hij een opgekruld neusje van ;D ).

Wat kan ik doen? Hem 's morgens iets anders geven (kwark?) en het maar zo laten?
#3424619
pearlsofpassion schreef: ma 19 apr 2021, 09:22 En wanneer geef je eten? Misschien dat ie vlak na het opstaan nog geen trek heeft maar wat later evt wel.
Je kan zowiezo de ene maaltijd wel ietsje groter maken dan de andere, als hij dat liever heeft...
'S morgens zo tussen 8 uur en 9 uur, maar ik kan wel proberen om hem wat later eten te geven.
Ik heb nog een hond, die wel heel erg op tijd staat. Zodra ik beneden ben, is het eettijd.
Het wordt dan wel een uitdaging om pupsel rustig te laten eten. Maar dat lossen we wel weer op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door