Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3418172
Hoi !

Omdat wij vanwege een verbouwing binnenkort een tijdje geen grote vriezer hebben zit ik met een probleem met het hondenvoer.
Normaal krijgen ze hier dagelijks kvv, tijdens vakanties gaan ze over op blikvoer met wat brokken (rocco blikvoer en taste of the wild brokken)
Dit gaat op vakantie altijd wel prima.

Omdat ik nu dus een aantal weken geen grote vriezer heb moet ik dus of smuldier gaan geven (omdat dit makkelijk verkrijgbaar is)
Of ik moet over op brok/blikvoer

Wat is aan te raden?
Nu krijgen ze heel af en toe wel is een bakje smuldier, ze eten het allemaal prima maar ik lees wisselende ervaringen over de kwaliteit ervan.

Ik hoor graag jullie meningen

Bedankt
#3418173
Xavi heeft ook een tijdje smuldier gehad omdat het financieel even niet anders kon.
Ik voer dat duizend keer liever dan welke brok dan ook.
Had laatst even mini brokjes gekocht om als beloning aan ons kleinste hondje te geven.. en Xavi laatst ook wat gegeven toen ik de kvv vergeten was.
Dat was dus 1 dikke kak bende de dag erna, ieuw. :-\
Dat had hij op smuldier absoluut niet.
Dat wisselde ik destijds overigens af met Rodi.

Voske heb ik vorig jaar "cold turkey" (toen ze bij ons kwam wonen) overgezet van brok op smuldier. In 1 keer van die stinkende poepsmurrie af.

Conclusie, brok gaat in mijn beleving nooit voor welke kvv dan ook. :P
Gebruikersavatar
Door pluk
#3418175
Ik zou ook tijdelijk de makkelijk verkrijgbare kvv's geven. Smuldier, maar ook Rodi hebben ze vaak in de supermarkt.
En als ik toevallig bij een dierenwinkel in de buurt zou komen nam ik daar nog een beter merk mee voor een dag of 2-3.
#3418176
Ik zou ook zeker voor smuldier gaan. Brokken vind ik een brug te ver. Je zou dat kunnen combineren met houdbare worsten en een goed natvoer. Is iets praktischer misschien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

#3418182
Ik ging zeker voor Smuldier en Rodi (beide in de vriezer in de supermarkt). Je kunt het (als je wat tijd hebt) een beetje opleuken met af en toe een blikje sardien in water of makreel in water of zalm. En groenten restjes van je eigen maaltijd. En een rauw eitje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door