Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Djarah
#3418011
Ik wilde mijn pup van bijna 11 weken (dinsdag) een rauw eitje geven. Maar nu zei iemand dat hij daar te klein voor is en eerst een gekookte moet... pas met 4 maand rauw mag. Volgens mij geef ik mijn honden als pup altijd meteen rauw maar weet het na 12 jaar dus niet meer zeker. Op internet zijn de meningen verdeeld.
Dus vandaar dat ik het aan jullie vraag.
Mag hij een bio eitje per week rauw en met schil.
Door Lizzy
#3418015
Geef je pup maar lekker een rauw eitje hoor! Dit forum bestaat sinds 2003 en ik-weet-niet-hoeveel-pups zijn met rauwe eitjes groot geworden en nooit omgevallen. De pups die hier geboren zijn krijgen met 4 weken al rauwe eitjes.
Door Hanny
#3418017
De pupjes, die hier geboren zijn krijgen niet met vier weken een rauw eitje. Ik vind ze daar te klein voor, een heel ei vind ik voor een pup van een klein ras wat teveel. Is nergens op gebaseerd, gewoon mijn gedachte. Ook nu ze volwassen zijn, delen ze de eieren door de groentenmix heen.
Maar koken doe ik nooit.

Hanny
Door Djarah
#3418112
Ik heb haar er vandaag 1 gegeven en ze vond het heerlijk. Heeft hem helemaal opgegeten... was leuk gezicht en gehoor dat gekraak en gesmek.



Ze is duitse herder pup is morgen 11 weken. 10 en half kilo.
Door Lizzy
#3418123
Djarah schreef: ma 18 jan 2021, 21:45 Ik heb haar er vandaag 1 gegeven en ze vond het heerlijk. Heeft hem helemaal opgegeten... was leuk gezicht en gehoor dat gekraak en gesmek.



Ze is duitse herder pup is morgen 11 weken. 10 en half kilo.
Hahaha, ja leuk he! Ze mag er best twee per week hoor!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door