Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3415839
Ik heb verder niet gereageerd in dit topic maar wel meegelezen. Ik vind dit serieus een hele slrchte zaak. Niet alleen het ontdooide vlees maar vooral de manier waarop ze tegen je praten. Ik vind dat echt echt niet kunnen. Ik vind dat zelfs bullying. En dat vind ik echt veel te ver gaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

#3415848
Even bijgelezen... dit kan echt niet!
Als zij niet kunnen garanderen dat de kwaliteit gelijk blijft dan moeten ze in deze periode gewoon niet versturen. Of de discussie aangaan met de bezorgdienst want die komen ook niet na.

Als ik ts was zou ik Oervoer zeker in de topictitel zetten zodat mensen die zoeken op ervaringen dit topic tegen komen.
#3415895
Als PostNl effectief een eigen afdeling heeft voor de verzending van voedsel, is het wel hun schuld niet als Oervoer daar geen gebruik van maakt.
Ongetwijfeld scheelt dat in kosten maar dat is dan een gerekend risico waar het bedrijf zelf de gevolgen van moet dragen hé...
En anders is het ook iets wat ze zelf met PostNl moeten uitklaren.
Zo zie ik het toch...
#3415925
Bodhi sioux schreef: za 19 dec 2020, 20:21 Dank voor de correctie ;D

Ik zou niet weten hoe Post.nl had kunnen weten dat het vlees ontdooid was. Maar je hebt gelijk.
Ik bedoelde eigenlijk: als ze elk jaar problemen hebben om het grote aantal pakjes tijdig te bezorgen, dan moeten ze gewoon extra tijdelijke krachten aannemen. Met de extra inkomsten kunnen ze dat wel doen. Zowel verzender als ontvanger hebben recht op een tijdige levering.
#3415926
pearlsofpassion schreef: za 19 dec 2020, 20:28 Als PostNl effectief een eigen afdeling heeft voor de verzending van voedsel, is het wel hun schuld niet als Oervoer daar geen gebruik van maakt.
Ongetwijfeld scheelt dat in kosten maar dat is dan een gerekend risico waar het bedrijf zelf de gevolgen van moet dragen hé...
En anders is het ook iets wat ze zelf met PostNl moeten uitklaren.
Zo zie ik het toch...
Dat is idd zo. Ik ken PostNL en hun mogelijkheden niet.
Als Oervoer er meer dan 11 maanden in slaagt om de pakjes bevroren aan te laten komen, dan lijkt me dat een gedeelde verantwoordelijkheid.
Toch geef ik die meneer absoluut geen gelijk.
#3415927
pluk schreef: za 19 dec 2020, 16:21 Even bijgelezen... dit kan echt niet!
Als zij niet kunnen garanderen dat de kwaliteit gelijk blijft dan moeten ze in deze periode gewoon niet versturen. Of de discussie aangaan met de bezorgdienst want die komen ook niet na.

Als ik ts was zou ik Oervoer zeker in de topictitel zetten zodat mensen die zoeken op ervaringen dit topic tegen komen.
Dat lijkt me niet zo nodig, en heeft voor mij al moderator hier ook niet de voorkeur. Dit topic is zo ook wel te vinden als je googled, en het nut van barfplaats is nog steeds informeren / kennis delen, en heeft natuurlijk geen afkraak of complimenten functie. Andersom staan we ook topics met titels als Oervoer is de beste, niet toe, dus bij negativiteit dan ook maar niet. Niet dat ik vind dat TS het bedrijf ontzettend afkraakt en ik begrijp het topic volkomen.

Ik zal de titel weer even terug aanpassen.
#3416025
Ik was verbaast dat ik deze discussie las op dit forum, ik ben niet echt actief op dit forum maar wel ooit aangemeld.
Ik heb nu twee keer bij oervoer bestelt en mijn bestelling was dinsdag 15 december verstuurt via postnl en zaterdag middag
om half 4 pas geleverd.
Ook inderdaad gemaild maar geen duidelijk antwoordt gekregen. De levering van zaterdag was grotendeels nog bevroren, het
droogijs was helemaal opgelost, en waren een paar worsten aan de buitenkant zacht maar van binnen nog wel bevroren.
Deze ervaring gemaild maar geen reactie.
De eerste levering was eind november die was ook vertraagd, met twee dagen.
Het kan echt niet komen door de drukte van postnl, want mijn man had een pakketje geleverd gekregen van postnl ook op
zaterdag wat vrijdag de dag ervoor was verzonden.
Dus dat is onzin als oervoer het hier op gooit.

Ik heb ieder geval een back up geregeld voor het geval het vlees niet goed zou aankomen. Ik weet niet of ik het mag noemen
maar deze leverancier levert door heel Nederland en met een vrieswagen, dus niet via de post.
Ik ben echt over hun wel tevreden, want ik heb donderdag laat in de avond bestelt en het werd zaterdag ochtend al
bezorgd om 8 uur in de ochtend.
Dat vind ik pas service, ik heb mijn vlees besteld bij Floris vlees in Hoorn en hun bezorgkosten zijn ook maar 4.50.
Ik was echt verbaast over je ervaring want ik dacht dat ik de enige was maar dit blijkt dus niet zo te zijn.

Als je verder stappen wil ondernemen tegen oervoer dan mag je mijn ervaring ook gebruiken.
#3416044
Hey Miepie,

Ontzettend bedankt voor het delen van je ervaring met Oervoer en voor het aanbod deze te kunnen gebruiken. Wat vervelend voor je dat ze ook klantonvriendelijk met jou omgaan en je klacht niet correct in behandeling nemen. Je bent zeker niet de enigste, ik heb op meerdere sites dezelfde ervaringen gelezen (te laat geleverd/ gedeeltelijk of volledig ontdooid/ en hier geen verantwoordelijkheid voor willen nemen). Het is nou eenmaal hun manier van omgang met klanten en ik hoop door dit uit te spreken dat meer mensen hier bewust van worden en dat ze dan gedwongen worden om respectvoller en zorgvuldiger met klanten en producten om te gaan🤞, want dit is niet oké.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door