Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Fioon
#3400237
Mijn kruising lagotto/poedel is bijna 8 maanden. Krijgt kvv, DARF div smaken, Carnibest (rood) en energique. Moet ik daarbij nog iets supplementeren? Hij is 12 kg en :) salontafehoogte. Oja af en toe een rauw eitje.
Door Lizzy
#3400247
Fioon schreef: zo 05 apr 2020, 17:02 Mijn kruising lagotto/poedel is bijna 8 maanden. Krijgt kvv, DARF div smaken, Carnibest (rood) en energique. Moet ik daarbij nog iets supplementeren? Hij is 12 kg en :) salontafehoogte. Oja af en toe een rauw eitje.
Zit er in de KVV's ook vette vis en groenten?
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3400285
DARF Zalm is een puur duurzaam product. Dit is een mix vanKip, Geit, Zalm, Rund en Lam.

Deze krijgt hij ook:
DARF Emi is het lekkerste vers vlees voor je hond. Een mix van Paard, Konijn, Geit en Lam.

DARF Caspar is het lekkerste vers vlees voor je hond. Een mix van eend, wilde gans, hert en kangoeroe.

Carnibest Natuur
Door Lizzy
#3400294
Als je KVV met vis voert en je geeft zeg 2 keer per week een eitje: dan mag je ook gerust de restjes groenten van je eigen maaltijd ook nog aan je hond geven. Geen prei en ui maar ik zeg maar wat: stel je eet gekookte witlof, kook dan een extra stronkje voor je hond. Verder kun je twee keer per week een snufje zeewier geven zodat je hond ook wat jodium binnen krijgt. Maar verder heb je naar mijn mening geen supplementen nodig.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door