Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3379985
src_esther schreef:Tinlo BARFMenu bevat al enige tijd een premix, alleen de 'Premium' varianten niet.
De gewone varianten bevatten gewoon botten hoor en daarnaast een premix.

Ik sluit me aan bij voorgangers: meerdere merken en smaken gaan voeren.
#3379987
pluk schreef:De gewone varianten bevatten gewoon botten hoor en daarnaast een premix.

Ik sluit me aan bij voorgangers: meerdere merken en smaken gaan voeren.
Oh, echt? De laatste keer dat ik het had - kort na de switch naar premix, zag ik daar niets meer van en meneer Ko vond het :puke:
#3380008
pearlsofpassion schreef:En als je de zoete aardappel weglaat gaat je hond aan de dunne ?
Dat lijkt me nogal logisch....
Op enkel spier gaat elke hond aan de dunne.
Dus dat zegt helemaal niets over of je hond zoete aardappel nodig heeft om goede ontlasting te krijgen.
Maar goed, dat was je onderhand al duidelijk zeker? :biggrin2:
Klopt, alleen dus ook op complete voeding... Dat is het probleem. Ik zie door de bomen het bos niet meer denk ik.
#3380009
Bedankt voor jullie reacties, ik ga dan toch eens wat andere merken proberen en kijken hoe hij het daarop doet en dan mogelijk toch meer gaan varieren. Wist niet dat dat ook nodig was in het geval van compleet. Ik voerde voorheen altijd de box met 5 smaken van Barfmenu en wisselde dan ook wel eens af met de Premium box (andere 5 dierensoorten dus ook dan de normale box) en daar had hij ook praktisch elke dag slappe ontlasting... Hij heeft het erg snel helaas. Het viel me enkel op dat het met zoete aardappel ineens dagen achtereen mooi vast was en zowaar vorm had. Hij kreeg voorheen ook altijd groentemix van Barfmenu en daar was ie niet per definitie beter op dan op de rest van hun producten.
#3380011
plpostma schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik ga dan toch eens wat andere merken proberen en kijken hoe hij het daarop doet en dan mogelijk toch meer gaan varieren. Wist niet dat dat ook nodig was in het geval van compleet. Ik voerde voorheen altijd de box met 5 smaken van Barfmenu en wisselde dan ook wel eens af met de Premium box (andere 5 dierensoorten dus ook dan de normale box) en daar had hij ook praktisch elke dag slappe ontlasting... Hij heeft het erg snel helaas. Het viel me enkel op dat het met zoete aardappel ineens dagen achtereen mooi vast was en zowaar vorm had. Hij kreeg voorheen ook altijd groentemix van Barfmenu en daar was ie niet per definitie beter op dan op de rest van hun producten.
Op zich moet het in theorie ook kunnen, 1 merk met verschillende diersoorten. Maar aangezien we gewoon niet weten welke percentages en welke kwaliteit vlees KVV fabrikanten gebruiken geven wij gewoon het algemene advies om ook merken af te wisselen. En op zich zit er in BARF Menu gewoon genoeg vezel (vacht), dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Waarom je hond wel goed poept met zoete aardappel erbij...? Ik denk dat we je het antwoord schuldig moeten blijven. Maar aangezien het gewoon geen plan is om je hond dan maar dag in dag uit zoete aardappel te geven en de ontlasting op de voeding gewoon goed moet zijn zonder toevoegingen: raad ik je aan om eens wat anders te proberen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door