Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door lyadeh
#305645
Basil,duitse staande reu 30 kilo ,eet 1200 gram AHV per dag.Is het waar dat als hij te veel rood vlees eet hij agessief of in ieder geval te fel kan worden?Er is geen reu veilig voor hem.De dsz vond dat ik hem maar kip en vis- dus wit vlees -.moest gaan geven.Nu is het punt dat hij geen kip en vis rauw wil eten Hebben jullie er wel van gehoord dat honden feller worden van rood vlees? ??? ???
Door 202spots
#305646
JAA wel eerder gehoord...
en NEE NIET waar dus !!!! ::)
Laatst gewijzigd door mahuni op za 16 apr 2005, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lyadeh
#305907
Voor Bas fijn om te horen want hij smult van zijn KVV .I k zal een gedragstherapeut moeten gaan zoeken om hem weer op een goed spoor te krijgen.Toch......krachtpatsers eten ook veel vlees om op kracht te blijven ;D ;D ??? ???
Door Laura2004
#305910
Kai die moest toen hij brokken at geen andere reuen en nu hij barft ook niet en het hoeft ook geen opvoedingsprobleem te zijn het kan ook gewoon zijn karakter zijn.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op zo 17 apr 2005, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lyadeh
#305918
Maar ik zal hem wel wat beter onder controle moeten hebben. Het hangt natuurlijk ook heel erg samen met zijn karakter.Maar het is flink lastig!!!!!
Door Laura2004
#305919
Ik weet dat het heel lastig is. Je moet hem inderdaad wel onder controle hebben, maar soms krijg je dat gedrag er niet helemaal uit. Bij mijn hond is het gewoon echt het karakter van het ras. Ze zijn allemaal zo.
Door lyadeh
#305924
Ik weet ergens een therapeut die zelf reuen heeft die kan ik wel gaan bezoeken,. maar het is allemaal zo duur.Maar ik moet wel iets met bAS GAAN DOEN.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#305993
[quote="Laura2004"]
Als je daar iets vraag dan bekritiseren ze je eerder dan dat ze je goed advies geven, tenminste dat is mijn ervaring. :-\
[/quote]

Huh ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#305995
[quote="lyadeh"]
Voor Bas fijn om te horen want hij smult van zijn KVV .I k zal een gedragstherapeut moeten gaan zoeken om hem weer op een goed spoor te krijgen.Toch......krachtpatsers eten ook veel vlees om op kracht te blijven ;D ;D ??? ???
[/quote]
Ja dat klopt om hun spierkracht op peil te houden, oftewel het is een goede bouwsteen voor het lichaam, agressief worden ze echter alleen van de anabolen die ze er vaak bij slikken ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door