Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tieneke
[quote="danielle1980"]
hmmm nemen jullie me in de zeik ;D ;D
als ik de puppykoper dus laat vragen,
is het eigenlijk voor l*l ???
dat schiet dan lekker op :o ::)
[/quote]
Ik denk zelf dat onze Arno daar echt geen antwoord op gaat geven...vreemd,vreemd,vreemd ::) ::) ::)
Ik hou het wel bij Carnibest Arno ;) ;D ;D 8)
Door sylvia
[quote="danielle1980"]
hmmm nemen jullie me in de zeik ;D ;D
als ik de puppykoper dus laat vragen,
is het eigenlijk voor l*l ???
dat schiet dan lekker op :o ::)
[/quote]

Nou ik zou het gewoon wel vragen wie weet krijg je wel antwoord of in iedergeval een uitleg van zijn ideeen over waar een kvv aan moet voldoen.
Door Salty
Zoals in een eerder bericht vermeld krijgen mijn honden snds kort Lupo,ze doen het er goed op maar ik heb verders helemaal geen verstand of een voer goed is of niet,ga alleen af op de ervaringen en verhalen vandaar ik hier ook aangemeld ben.Maar nu heb ik het idee gekregen dat jullie het allemaal niet zo vertrouwen die lupo :-\ of begrijp ik dit verkeerd.?
Mij werdt verteld dat het voer geanalyseerd is door een labaratorium,ik mocht dit zelf ook laten doen als ik wilde maar dat was nogal duur om te laten doen zei hij.Ik neem aan dat het dan toch wel goed zit of niet?
Door sylvia
[quote="Salty"]
Zoals in een eerder bericht vermeld krijgen mijn honden snds kort Lupo,ze doen het er goed op maar ik heb verders helemaal geen verstand of een voer goed is of niet,ga alleen af op de ervaringen en verhalen vandaar ik hier ook aangemeld ben.Maar nu heb ik het idee gekregen dat jullie het allemaal niet zo vertrouwen die lupo :-\ of begrijp ik dit verkeerd.?
Mij werdt verteld dat het voer geanalyseerd is door een labaratorium,ik mocht dit zelf ook laten doen als ik wilde maar dat was nogal duur om te laten doen zei hij.Ik neem aan dat het dan toch wel goed zit of niet?

[/quote]

Een gezonde dosis wantrouwen is niet verkeerd.

Of je honden het er goed op doen weet je eigenlijk nog niet daar krijgen ze het nog tekort voor, maar het is natuurlijk niet verkeerd dat er vragen worden gesteld.
Ik heb het voer nog nooit gezien dus ik heb geen idee hoe of wat. Ik denk dat Lupo zich gewoon moet bewijzen, en als je er een goed gevoel bij hebt en het ziet er goed uit is het een kwestie van vertrouwen, maar dat geld voor iedere kvv.
Door loesje
Ik heb Arno gebeld en gevraagd waarom hij niet reageert,hij gaf als reactie dat hij het niet netjes vindt om op de barfplaats te reageren omdat hij op deze manier geen reclame wil maken.

Mensen die vragen hebben mogen hem bellen,en ik vindt ook dat dat beter is dan dat gespeculeer over de kwaliteit van lupo,kwaliteit moet de kans krijgen zich te bewijze.

Overigens komt hij spoedig met een site heb ik begrepen.

Loes
Door sylvia
[quote="loesje"]
Ik heb Arno gebeld en gevraagd waarom hij niet reageert,hij gaf als reactie dat hij het niet netjes vindt om op de barfplaats te reageren omdat hij op deze manier geen reclame wil maken.

Mensen die vragen hebben mogen hem bellen,en ik vindt ook dat dat beter is dan dat gespeculeer over de kwaliteit van lupo,kwaliteit moet de kans krijgen zich te bewijze.

Overigens komt hij spoedig met een site heb ik begrepen.

Loes
[/quote]

Ik vind het ook heel verstandig dat hij hier niet komt antwoorden , dat zie je de andere fabrikanten ook niet doen en als ik fabrikant was deed ik dat ook niet.
Ik denk dat het inderdaad een heel goed iets is dat de site zo snel mogelijk online is , want dat is eigenlijk ook de aangewezenplaats om info over het voer vandaan te halen.
Ik denk dat het een goede zaak is dat er weer een nieuw kvv op de markt is, het betekent ook dat er een groeiende markt is voor versvoer.
Ik ben heel benieuwd naar de site van Lupo.
Door Lizzy
[quote="Salty"]
Maar nu heb ik het idee gekregen dat jullie het allemaal niet zo vertrouwen die lupo :-\ of begrijp ik dit verkeerd.?
[/quote]

Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed hoe je daar bij komt? Tenslotte is het voer nieuw, weten we er helemaal NIETS van en dus kunnen we het niet wantrouwen. Zoals we het ook niet kunnen vertrouwen.... En dat geldt voor ieder nieuw kant-en-klaar voer.

Ik sluit me dus aan bij Sylvia: we wachten de site wel af.
Door ine
[quote="Salty"]

[/quote]

Mocht jij die analyse zien?
En ja, het laten analyseren is peperduur en geen weldenkend mens met normale portemonnee zal dat laten doen! :-\
Laatst gewijzigd door ine op ma 31 jan 2005, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Ik snap ook even iets niet als hij het heeft laten analyzeren kan hij dat toch gewoon laten lezen ???

(ik bedoel ipv te zeggen dat jij dat ook mag laten doen)
Door danielle1980
[quote="sylvia"]
Nou ik zou het gewoon wel vragen wie weet krijg je wel antwoord of in iedergeval een uitleg van zijn ideeen over waar een kvv aan moet voldoen.
[/quote]

aha ok dan weet ik dat. ;)

ik heb nu mijn puppyeigenaren gezegt dat zolang we niets meer nog weten ze bv 3 keer in de week kunnen geven.
en de andere dagen gewoon cb.
omdat daar wel alles in zit.
lijkt jullie dat handig?
Door sylvia
[quote="danielle1980"]
aha ok dan weet ik dat. ;)

ik heb nu mijn puppyeigenaren gezegt dat zolang we niets meer nog weten ze bv 3 keer in de week kunnen geven.
en de andere dagen gewoon cb.
omdat daar wel alles in zit.
lijkt jullie dat handig?

[/quote]

ja ik zou dat als fokker ook aanbevelen, zeker voor pups is het verstandig om een voer te gebruiken wat al bewezen goed is, als er iets niet klopt heeft dat voor pups levenslange gevolgen.
Door danielle1980
[quote="sylvia"]
ja ik zou dat als fokker ook aanbevelen, zeker voor pups is het verstandig om een voer te gebruiken wat al bewezen goed is, als er iets niet klopt heeft dat voor pups levenslange gevolgen.
[/quote]

ok bedankt. :D
ja vind het zeker omdat het een pup is erg moeilijk,
want ze groeien nog zo hard.
maar omdat ze best veel gehaald hadden van lupo omdat ze verteld werd dat ie t bijna zelfde als cb was wilden ze het toch gaan voeren.
gelukkig overleggen ze zulke dingen eerst met mij :D ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door