Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door gonny
[quote="sylvia"]
Ik doe daar niet aan...dat mijn honden uitmaken wanneer ik er uit moet, als ik slaap blijven ze ook slapen, en als ik er uit ga...dan pas begint de nieuwe dag.
[/quote] ;D om een uur of 12..... :P ;D
Door sylvia
[quote="gonny"]
;D om een uur of 12..... :P ;D
[/quote]

op de één of andere manier lukt me wat me met mijn honden wel lukt niet met mijn kind ;D

dus ........i wish ;D
Door Nelly
[quote="sylvia"]
op de één of andere manier lukt me wat me met mijn honden wel lukt niet met mijn kind ;D

dus ........i wish ;D

[/quote] ;D
Door Nelly
Voor negen 's morgens mag Andor niet uit z'n bench. Meestal ben ik dan al wel wakker, maar Andor heeft de neiging om zich te melden zodra het licht wordt. Kan ik van de zomer dus om een uurtje of 4 's morgens opstaan. En ik ben net zo blij dat ik dat straks niet meer hoef voor m'n werk, dus daar beginnen we niet aan.
Door wimk
Nou ik lach me helemaal gek. vanochtend werd hij pas wakker toen ik naar beneden ging om kwart over acht.
Dat is beter dan half 5. En ik geloof niet dat het zo'n sloper is.
De bench staat er nog wel steeds en hij gaat er ook nog steeds af en toe in, maar ik doe het deurtje niet meer dicht. Voorplopig althans.

Groetjes van een blije en UITGERUSTE Wim
Door gonny
[quote="wimk"]
Nou ik lach me helemaal gek. vanochtend werd hij pas wakker toen ik naar beneden ging om kwart over acht.
Dat is beter dan half 5. En ik geloof niet dat het zo'n sloper is.
De bench staat er nog wel steeds en hij gaat er ook nog steeds af en toe in, maar ik doe het deurtje niet meer dicht. Voorplopig althans.

Groetjes van een blije en UITGERUSTE Wim
[/quote]en dat uigerust zijn is zó lekker hé!!! ;D ;D
Laatst gewijzigd door gonny op za 12 feb 2005, 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
Fijn dat het zo goed gaat!!
Mijn pup staat op als ik opsta. Als je gaat jammeren heeft ze pech, moet ze er nog langer in blijven zitten totdat ze een poos helemaal stil is.
Ik laat haar er wel soms ff uit om te plassen 's ochtends en dan gaat ze weer de bench in zodat ik lekker uit kan slapen.
Door Nelly
Als Andor jammert moet-ie ook langer wachten, maar dat heeft de smiecht al in de gaten ;D Als ie eenmaal uit de bench is, hoeft hij er niet meer in, behalve als ik weg moet en hij niet mee kan.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door