Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sylvia
[quote="Coby"]
Volgens mij heeft het wel te maken met het vleeseten,
omdat er meer honden zijn die het zijn gaan doen.
Misschien missen ze iets, wat ze met brokken wel binnenkrijgen.
Ik zal die fytomix eens gaan proberen.
Maar poep eten is voor jullie dus geen reden om weer terug te gaan naar brokken? Ik vind het zo smerig. En er kunnen wel wormen inzitten.
Ik geef Joep wel eens een botje, maar niet zo vaak. Zijn ontlasting wordt er zo hard van, dat hij soms een hele dag niet kan.
Hij kan idd de hele dag wel eten, maar ik moet uitkijken dat hij niet te dik wordt. Hij is al erg zwaar voor een Bichon Frise. Hij krijgt ook nogal wat beloningsbrokjes.

Bedankt voor jullie reacties, Coby.
[/quote]

Poep eten heeft niets te maken met vlees eten en iets tekort komen. Mijn honden hebben ooit 4 maanden brokken gegeten en gingen toen poep eten op vers was het weer over, wat ook opvalt is de poep die gegeten wordt vaak poep is van brokkenhonden, waarschijnlijk vinden ze de geur en smaakstoffen die brokken fabrikanten door hun brokken doen erg lekker vandaar dat ze die poep opeten
Door mutsie
1 hond eet vooral kattenpoep (en mensenpoep....jak.. en gaat erdoor heen rollen....jak..jak :P..).

Zowel toen hij brokken at als nu. Nu is het poep eten wel een stuk minder.

De andere doet het helemaal niet.

Karin
Door Urs
Zoals sylvia al zei de smaak en geur stoffen die in veel brokken zitten worden niet verteerd dus de poep is net zo lekker als de brok en de hond maakt geen onderscheid. Ik heb het hier erg met van die rode lichtgevende keutels niet te versmaden voor Cato de stront boer. En het maakt niet uit wat ze te eten krijgt stront vreet ze toch wel.
En tja mensen poep is voor honden echt een delicatesse, waarom weet ik niet.
Door Tony
Onze Tony eet geen poep, maar gaat er weleens doorheen rollen???

Iemand een idee waarom ze dat doen???
Door gonny
[quote="Tony"]
Onze Tony eet geen poep, maar gaat er weleens doorheen rollen???

Iemand een idee waarom ze dat doen???
[/quote]vinden ze lekker....... :P :-X ;D
Door sylvia
[quote="mutsie"]
1 hond eet vooral kattenpoep (en mensenpoep....jak.. en gaat erdoor heen rollen....jak..jak :P..).

Zowel toen hij brokken at als nu. Nu is het poep eten wel een stuk minder.

De andere doet het helemaal niet.

Karin

[/quote]
Hier waren ze ook gek op kattenpoep, toen at de kat de we toen hadden nog brokken en zakjes voeding , toen de kat overging op vers was de interesse over.
Kattenpoep van brokken en blik etende katten is door de hoeveelheid geur en smaakstoffen de grootste delicatesse die er is voor een hond.
Door Nelly
He Syl, dat is nieuw voor me. Mijn katten hebben altijd van die blikken en brokken-meuk gegeten en m'n honden hebben altijd kattenpoep gegeten. Dus dat heeft ermee te maken? Nu ben ik m'n 2 ouwe katers rustig aan 't overzetten op bibi, dus ben benieuwd hoe de honden straks op de kattebak reageren. :)
Door sylvia
[quote="Nelly"]
He Syl, dat is nieuw voor me. Mijn katten hebben altijd van die blikken en brokken-meuk gegeten en m'n honden hebben altijd kattenpoep gegeten. Dus dat heeft ermee te maken? Nu ben ik m'n 2 ouwe katers rustig aan 't overzetten op bibi, dus ben benieuwd hoe de honden straks op de kattebak reageren. :)
[/quote]
Ja inderdaad en dan hopen dat het geen gewoonte is geworden.
Door Nelly
Inderdaad, want dat kan natuurlijk ook ::) En dan te bedenken dat ik 1 van die rooie katjes bij Ien heb gevraagd ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door