Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lupa
ik denk dat de combinatie zalmolie en carnibest te veel is voor deze hond.
ik moet wel zeggen dat ik niet iedere dag zalmolie geef hooguit 1x per week
Door Suus
Ik begreep dat CB iets vetter is dan Energique, dus misschien dat ze daarom wel last ervan kreeg, net iets te vet ofzo. Merci voor jullie antwoorden! :)
Door sylvia
[quote="Karin & Pyrs"]
Dan lijkt het me, dat het niet aan de zalmolie lag, want dat was ze dus gewend ........

[/quote]
Ja alleen is energique vrij droog en cb niet de natuur is al vrij vet en er zit al olie in, dus kan die zalmolie net de druppel zijn.
Door Nelly
Wel een prachtfoto van die 2. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen; ik hoor jullie allemaal over zalmolie enzo. Ik geef nu dus deels kvv en deels barf, maar nooit extra visolie, zie daar eerlijk gezegd de noodzaak ook niet zo van in; sterker nog denk dat het weleens teveel van het goede kan zijn.
Door Lizzy
[quote="Nelly"]
Wel een prachtfoto van die 2. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen; ik hoor jullie allemaal over zalmolie enzo. Ik geef nu dus deels kvv en deels barf, maar nooit extra visolie, zie daar eerlijk gezegd de noodzaak ook niet zo van in; sterker nog denk dat het weleens teveel van het goede kan zijn.
[/quote]

Nou, als je kvv geeft waar geen omega 3 vetzuur olie in zit en je geeft regelmatig kip, dan krijg je hond onevenredig veel omega 6 vetzuren binnen en doe je er toch echt verstandig aan om omega 3 vetzuren te geven.

Nu zit in CB al lijnzaadolie, dus zie ik niet direct de noodzaak van vis/zalmolie.
Door Nelly
Ok, ik geef ipv carnibest, bibi en 1 x in de week kippenekken, gecombineerd met penslappen, wil wel nog meer gaan experimenteren met kopvlees, spiervlees, eend, lam, ed. Wat denk je, moet ik dan af en en toe ook extra olie toevoegen?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door