Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Djoyce
#2330148
Mag ik me ook hier aanmelden?
Zit in Huijbergen = gemeente Woensdrecht en dat ligt weer tegen Zeeland aan.
Ik rij meestal 1x in de maand naar Goes en vanaf volgende maand 1x per week naar Baarland, net onder Goes.
Ben nog vrij nieuw hier en probeer door de bomen het bos te vinden maar doe mijn best.  ;)
Door Fynn
#2330177
[quote="Djoyce"]
Mag ik me ook hier aanmelden?
Zit in Huijbergen = gemeente Woensdrecht en dat ligt weer tegen Zeeland aan.
Ik rij meestal 1x in de maand naar Goes en vanaf volgende maand 1x per week naar Baarland, net onder Goes.
Ben nog vrij nieuw hier en probeer door de bomen het bos te vinden maar doe mijn best.


Ga je trainen in Baarland?
Wij wonen in Heinkenszand dat is zo'n 7 km van Baarland.
We wandelen regelmatig bij Putte op de Ossendrechtse hei.

Groetjes Rian
Door Djoyce
#2330226
Fynn schreef:
Ja, ik ga daar in Baarland op treibball les.
Heinkenszand ken ik wel, heb vroeger in een ver, ver verleden ;) in Oudelande gewoond.
Ossendrechtse hei ken ik ook wel, dat is hier om de hoek.
Als je daar al eens wandeld probeer dan misshien ook eens staartse duinen of natuurpark korteven, ook heel mooi, geen losloopgebied maar dat is de ossendrechtse hei volgens mij ook niet. Die van mij loopt wel altijd los, ik ben vriendjes met de boswachter hiero :biggrin2:
Door eelke
#2330293
Hee Djoyce,

Weet jij dan ook van een groot omheind hondenlosloop veld in Hoogerheijde? Iemand had mij dat eens verteld in het bos, maar heb het nooit kunnen vinden.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2330629
Mag ik me ook hier aanmelden?
Zit in Huijbergen = gemeente Woensdrecht en dat ligt weer tegen Zeeland aan.
Ik rij meestal 1x in de maand naar Goes en vanaf volgende maand 1x per week naar Baarland, net onder Goes.
Ben nog vrij nieuw hier en probeer door de bomen het bos te vinden maar doe mijn best.
Ik zet je erbij...
Door Djoyce
#2332202
eelke schreef: Hee Djoyce,

Weet jij dan ook van een groot omheind hondenlosloop veld in Hoogerheijde? Iemand had mij dat eens verteld in het bos, maar heb het nooit kunnen vinden.
Ik heb echt geen idee, heb hier nog eens rond gevraagd maar ook niemand die iets weet.
Door eelke
#2332217
Djoyce schreef: Ik heb echt geen idee, heb hier nog eens rond gevraagd maar ook niemand die iets weet.
Wat vreemd, hoorde echt van een veld van een hectare...leek mij wel leuk om eens heen te gaan. Ben die mensen daarna ook nooit meer tegengekomen in het bos.
Bedankt voor het navragen!
Door eelke
#2348463
15 juni bestelling VSE / konijn Orinake Delft / Rotterdam / Moerdijk / Bergen op Zoom

22 juni bestelling bij Slagerij West, Kruisland / Bergen op Zoom

:)
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2357105
Als er nog mensen zijn uit de omgeving Middelburg die mee willen doen aan de bestelling bij SW van 22 juni moeten het maar laten weten.
Ik ga het halen in Bergen op Zoom en maak een tussenstop in Heinkenszand en in Arnemuiden en ik woon in Middelburg het eindpunt dus.
Door Martine-Tom
#2357141
Lucie110 schreef: Als er nog mensen zijn uit de omgeving Middelburg die mee willen doen aan de bestelling bij SW van 22 juni moeten het maar laten weten.
Ik ga het halen in Bergen op Zoom en maak een tussenstop in Heinkenszand en in Arnemuiden en ik woon in Middelburg het eindpunt dus.
Ik ga eens even kijken of er nog wat tussen zit..
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2357330
Lucie110 schreef: Als er nog mensen zijn uit de omgeving Middelburg die mee willen doen aan de bestelling bij SW van 22 juni moeten het maar laten weten.
Ik ga het halen in Bergen op Zoom en maak een tussenstop in Heinkenszand en in Arnemuiden en ik woon in Middelburg het eindpunt dus.
Ik heb tot nu toe nog steeds goed gevulde vriezers, maar we kunnen vast een volgende keer wat samen afspreken, Middelburg is wel heel fijn dichtbij ;)

Ps. Lucie: kennen wij elkaar niet ergens van....
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2357793
WillyP schreef: Ik heb tot nu toe nog steeds goed gevulde vriezers, maar we kunnen vast een volgende keer wat samen afspreken, Middelburg is wel heel fijn dichtbij ;)

Ps. Lucie: kennen wij elkaar niet ergens van....
Volgens mij kennen wij elkaar inderdaad, ben jij degene die wel eens bij Wendy komt ?
We kunnen vast nog wel eens wat voor elkaar betekenen want dan wonen we idd wel heel dicht bij elkaar.
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2357831
Lucie110 schreef: Volgens mij kennen wij elkaar inderdaad, ben jij degene die wel eens bij Wendy komt ?
We kunnen vast nog wel eens wat voor elkaar betekenen want dan wonen we idd wel heel dicht bij elkaar.
Hoi, Lucie, dan ben je toch wie ik dacht dat je was... ;) En ik ben inderderdaad degene die 'weleens' (elke week twee keer) bij Wendy komt. Wij bestellen bij Huis Ter Mee regelmatig kipkarkas. Het is alleen nu zo dat je per 50kg moet afnemen in één keer. Dus als je een keer mee wilt doen, kan dat vast.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door