Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door wijkje
#3098386
BlissSpirit schreef: Nog mensen die konijn willen van Ramses?
Als ik alleen met de auto ga kan ik 200 kg meenemen. 50 kg al gereserveerd.
Ik ga mijn zorgenhondje toch maar wat meer konijn voeren...Dus mag ik 40 kg ruimte reserveren. :biggrin2:
Door BlissSpirit
#3098419
wijkje schreef: Ik ga mijn zorgenhondje toch maar wat meer konijn voeren...Dus mag ik 40 kg ruimte reserveren. :biggrin2:
Heb ze voor je gereserveerd.
Auto is vol.
Wil evt met aanhanger gaan, maar dan moet er nog wel het 1 en ander besteld worden.
Ga niet voor 20 kg extra de aanhanger meenemen. Afbeelding

Edit:
Er zit bij ramses voor nu ff een bestelstop op.
Laatst gewijzigd door BlissSpirit op ma 13 apr 2015, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3098435
Ik zie  dat het konijnenvlees per kilo verpakt zit, ik heb op 1 mei al 5 kilo geit, dus kan niet veel kwijt. Ik zou best 1-2 kilo willen delen met iemand.. Zit 8 kilo in een doos.. Sorry, heb je vast niet veel aan, maar mocht er iemand anders met een klein vriezertje zijn....  ::) ;)
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3099655
Ik woon in andelst, maar ik denk dat ik met m'n auto duurder uit ben om op en naar naar Bemmel te rijden ipv de vvk van Remco te betalen.
Als ik dichterbij had gewoon vond ik het een goed plan
Door Marlot
#3099675
Ik ben nieuw hier. Begin nu een beetje me weg te vinden op dit forum.
Ik kom uit Druten en zie dat er best wel wat mensen in de buurt zitten.
Heel handig. Mag ik op de lijst?

Ik heb 2 honden, die wel wat lekkers lusten ;).
Groetjes Marlot
Door BlissSpirit
#3099677
[quote="LottJess"]
Ik woon in andelst, maar ik denk dat ik met m'n auto duurder uit ben om op en naar naar Bemmel te rijden ipv de vvk van Remco te betalen.
Als ik dichterbij had gewoon vond ik het een goed plan
Door BlissSpirit
#3099680
Marlot schreef: Ik ben nieuw hier. Begin nu een beetje me weg te vinden op dit forum.
Ik kom uit Druten en zie dat er best wel wat mensen in de buurt zitten.
Heel handig. Mag ik op de lijst?

Ik heb 2 honden, die wel wat lekkers lusten ;).
Groetjes Marlot
:hi: op BP
Door signmodel
#3099825
Marlot schreef: Ik ben nieuw hier. Begin nu een beetje me weg te vinden op dit forum.
Ik kom uit Druten en zie dat er best wel wat mensen in de buurt zitten.
Heel handig. Mag ik op de lijst?

Ik heb 2 honden, die wel wat lekkers lusten ;).
Groetjes Marlot
welkom, en als je ergens niet uitkomt we zijn allemaal bereid je uitleg te geven over het of wat.
Door vesna
#3100080
vesna schreef: Zijn er mensen uit apeldoorn, die intresse hebben in looppootjes (kip) vers of gedroogd

Heb iets te veel besteld om te drogen :-)
is al weg, weet niet hoe ik het bericht kan verwijderen.
Door Shanti en co
#3100581
Volgende week gaan wij bij dogmeat (degomeat) bestellen. Dat betekend dat het over 2 weken geleverd wordt, op vrijdag 1 mei waarschijnlijk.
Wij wonen in Hattem (vlakbij Zwolle), als iemand mee wil bestellen kan mij die een pb sturen.  :)
Gebruikersavatar
Door Papalou
#3102800
Fenixjuh schreef: Ik zie dat het konijnenvlees per kilo verpakt zit, ik heb op 1 mei al 5 kilo geit, dus kan niet veel kwijt. Ik zou best 1-2 kilo willen delen met iemand.. Zit 8 kilo in een doos.. Sorry, heb je vast niet veel aan, maar mocht er iemand anders met een klein vriezertje zijn.... ::) ;)
Ik heb hier ook nog wat konijn wat ik kan delen...kilo mag je zo overnemen!
Omgeving arnhem/wageningen!
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door