Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door signmodel
#2273800
handig gedaan rvt! dus aardig wat mensjes hier dus. das fijn! en ellecom, volgens mij is dat aan het einde van mijn straat! ik weet echt nog niet welke plaatsen er in de buurt zijn, ben eigenlijk gewoon op de bonne vooi vertrokken. had een huis en dat was het.
ik houd natuurlijk verzamelplaats in de gaten. met de sw bestelling doe ik wel mee, niet veel mijn laatste bestelling was tegen gevallen en hoor steeds meer verhalen, erg jammer. momenteel zit ik wat laag in bot maar toch puilen de vriezers uit, hoofdzakelijk vn mijn haas organen, was te hebberig.
iemand nog interesse in 2,5kg haasorgaan??
Door wijkje
#2274144
Kijk...Een paar dagen niet op internet en mis weer een heleboel ..

Waar ik woon ; zal er maar niet aan beginnen om het uit te leggen..Gemeente Bronckhorst en dan in een gehucht waar je zo doorheen rijdt  :biggrin2: Ofwel mijn vriezers staan in de Achterhoek; in de buurt van Zelhem..
Maar ik zwerf nog wel eens door regio Arnhem/Nijmegen/Betuwe..Dus voor transportlijntjes in de regio kan ik soms een rol vervullen..
Door TuttiFrutti
#2274507
[quote="wijkje"]
:'( :'( Ik woon echt in Gelderland..Zelhem= Gelderland
[/quote]

Staat er nu wel bij.
Kon moelijk maken waar precies omdat je schrijft: 'in de buurt van Zelhem'...  ;)
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2274561
Hoi,

Wat zijn de verhoudingen van de orgaan? Mogelijk heb in interesse 2,5 kg over te nemen! Hangt er een beetje vanaf hoe veel lever erin zit...

Groetjes Sonja

signmodel schreef: handig gedaan rvt! dus aardig wat mensjes hier dus. das fijn! en ellecom, volgens mij is dat aan het einde van mijn straat! ik weet echt nog niet welke plaatsen er in de buurt zijn, ben eigenlijk gewoon op de bonne vooi vertrokken. had een huis en dat was het.
ik houd natuurlijk verzamelplaats in de gaten. met de sw bestelling doe ik wel mee, niet veel mijn laatste bestelling was tegen gevallen en hoor steeds meer verhalen, erg jammer. momenteel zit ik wat laag in bot maar toch puilen de vriezers uit, hoofdzakelijk vn mijn haas organen, was te hebberig.
iemand nog interesse in 2,5kg haasorgaan??
Door wijkje
#2274964
signmodel schreef: volgens mij is er geen lever bij. t zijn van die trosjes met long etc. van wilde haas.
Haasorgaan is hier altijd welkom. Is ongeveer het enige orgaan van mijn kattenmonsters eten...
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door