Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
#3170094
Geen idee hoever je ervoor wil rijden. Woon zelf in Bemmel en ga naar Wageningen. Zij staan er neutraal in. Zijn niet echt pro,  maar ook zeker niet anti en zeker geïnteresseerd in hoe en wat.
Door Sultan
#3170100
Diergeneeskundig Centrum Maas en Waal in Druten en nevenvestiging in Dreumel. Wij komen hier al jaren en ze zijn neutraal, mits je weet wat je voert. Zijn ook zeker bereidt om met je mee te denken!
Door signmodel
#3170145
Renner schreef: Iemand hier een tip voor een dierenarts die pro- of in ieder geval niet tegen vers voeden is? We wonen in Wijchen.
ikzelf ga naar tannetje of kortenoord, ook voor mij zonder auto een uur en 1,5 reizen
Door itsyou1102
#3187938
Net begonnen met af en toe barfen naast kvv. Ik woon in Hummelo, GLD. Nog erg op zoek naar plekjes om alles te bestellen
Gebruikersavatar
Door Rapalje
#3201358
Hoi allemaal, ik ben een tijdje stil geweest hier.
Mijn whippet Moos wilde op het laatst alleen nog kvv eten dus had weinig mee te bestellen enzo.
In oktober heb ik hem laten inslapen, twee maanden na de diagnose lymfoom.

Sinds twee weken heb ik een nieuwe hond, greyhound teefje Teddy van 2 jaar.
Ik ben al helemaal verliefd :smitten:
Ze eet nu nog brokken (in het weekend kregen ze daar wel rauw) maar echt niet normaal wat een hopen poep eruit komen :o
Ik heb mijn voornemen om eerst de zak brokken leeg te maken dus al min of meer laten varen... :biggrin2:
Door Leonike
#3217143
Ik heb een grote vrieskist die niet meer gebruikt wordt.
Zeker niet nieuw meer, maar doet het nog prima.
In de rubber rand zitten wat "weerplekken".

Mag weg in ruil voor een bosje bloemen (of reep chocolade, of....).
Kan opgehaald worden in Weurt (Nijmegen).

Foto's plaatsen lukt me niet, ruzie met photobucket, maar ik kan ze wel mailen bij interesse.

Kan ik iemand van hier er blij mee maken?
Door wijkje
#3218269
van jills enjoy schreef:Poosje niet meer actief geweest......maar hier ben ik weer kom uit Dieren,.....wanneer is er weer een bestelling in Arnhem??????
Welkom terug..Voor bestelling houd de vraag-en aanbod in de gaten of er nog leverringen zijn. Er is in ieder geval om de zoveel weken een SW-levering in Arnhem. Data staan volgens mij al vast.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door