Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door judith vd
#3324984
Animo zat ;D .
Heb je gezien dat ik op 29 januari een ritje doe naar Valerie (met paard, rund, konijn)?
Misschien dat je daar iets van kunt gebruiken.

In welke stad woon jij?

Groet,

Judith
Gebruikersavatar
Door silke.hendriks
#3325013
judith vd schreef:Animo zat ;D .
Heb je gezien dat ik op 29 januari een ritje doe naar Valerie (met paard, rund, konijn)?
Misschien dat je daar iets van kunt gebruiken.

In welke stad woon jij?

Groet,

Judith

Nee niet gezien.. wat bied je aan qua spul? Ik heb t alleen om te drogen..

Ik woon in een gehucht :???: Pannerden.. vlakbij zevenaar / arnhem
Door Brigitte
#3325039
silke.hendriks schreef:Zijn er mensen die interessen hebben in een lijntje? Ik moet binnenkort vlees halen.. gezien ze niet meer leveren ben ik bang zelf te moeten rijden.. mensen die mee willen bestellen?
Als jouw ritje over de A15 gaat en evt kunt stoppen bij de Goudreinet in Vuren ( Afslag 29) heb ik zeker interesse!
Gebruikersavatar
Door silke.hendriks
#3325509
Oeiii meer animo dan verwacht! Geen idee hoe t in zn werk gaat qua bestellen en afhalen.. ikzelf heb een niet zon hele grote auto.. dus ook nog uitzoeken hoeveel ik zelf mag vervoeren.. ik ga hier begin januari mee aan de gang.. dan laat ik jullie meer horen.. als er mensen zijn die me meer kunnen vertellen let me know
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3325883
Ik heb zelf nooit direct bij ze besteld. Het beste kan je denk ik n mail naar ze te sturen. Dan krijg je van hun een overzicht van wat er allemaal besteld kan worden. Vervolgens geven wij aan jou door wat we graag willen hebben en dat betalen we aan jou.
Jij spreekt met sw een leveringsdatum af en besteld alleen dat wat er ook daadwerkelijk aan jou is overgemaakt door ons.
Ik weet niet wat voor auto je hebt, maar via internet kan je vast achterhalen hoeveel kilo je max kunt laden.
Redelijkerwijs zijn dat minimaal ongeveer 4 volwassenen (320 kg).

Geef maar n gil als ik je ergens mee kan helpen.
Gebruikersavatar
Door claudia.visser
#3329205
Hi allemaal! Ik ben nieuw hier en wil me erg graag toe laten voegen aan deze groep. Ik woon in Gendt, bij Huissen en Bemmel.
Ik hou me altijd aanbevolen voor rund en konijn, met name de oortjes. Ik rijd zelf ook graag een end voor speciale zaken of mooie dealtjes, dus kom maar op!
Gebruikersavatar
Door DaantjeArnhem
#3329525
Goedemorgen,

Iemand interesse om mee te bestellen?

Blazer uit Boxtel (zie topic) biedt het volgende aan:
10 kg vuile pens €10,90
10 kg pens gesneden €15,-
5 kg runderhart € 10,-
5 kg runderlong €10,-

Boven de 50kg wordt er gratis bezorgd. Eronder is 10,-

Ik heb zelf nog niet eerder besteld bij bovenstaande maar wil het graag proberen. Om de bezorgkosten te besparen moet er boven de 50kg besteld worden. Zelf heb ik niet veel nodig dus als er nog iemand is die de bestellingen bij SW mist en dit ook uit wil proberen dan graag.

Het kan bij ons afgeleverd worden (Arnhem noord. Dichtbij de A12)

Vrijdag 2 febr kan hij in Arnhem leveren.
Door Fem1705
#3329700
Ik rij 16 februari naar Eindhoven voor een bestelling bij Tamara (Orinake).
Als er liefhebbers zijn kan ik eventueel wat meebrengen tegen een kleine bijdrage in de brandstofkosten.
Ik woon in Heteren, en het moet dan wel die dag worden opgehaald want ik heb niet voldoende vriesruimte om het langer te bewaren.
Graag even PB als je interesse hebt.
Bijdrage is afhankelijk van het aantal mensen en de kilo's.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3329914
Bestelling bij SW is hier ook graag welkom!

DaantjeArnhem schreef:Goedemorgen,

Iemand interesse om mee te bestellen?

Blazer uit Boxtel (zie topic) biedt het volgende aan:
10 kg vuile pens €10,90
10 kg pens gesneden €15,-
5 kg runderhart € 10,-
5 kg runderlong €10,-

Boven de 50kg wordt er gratis bezorgd. Eronder is 10,-

Ik heb zelf nog niet eerder besteld bij bovenstaande maar wil het graag proberen. Om de bezorgkosten te besparen moet er boven de 50kg besteld worden. Zelf heb ik niet veel nodig dus als er nog iemand is die de bestellingen bij SW mist en dit ook uit wil proberen dan graag.

Het kan bij ons afgeleverd worden (Arnhem noord. Dichtbij de A12)

Vrijdag 2 febr kan hij in Arnhem leveren.
Als het opgeslagen kan worden, wil wel 10 kg pens meebestellen. Ik moet vrijdags altijd werken, ik kan dan pas tegen 18.00u ophalen.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door