Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Ulrike
#3141957
Wat erg Ingrid  :'( :'(. Gecondoleerd!! Je vertelde al dat ze ernstig ziek was, maar ik wist niet dat het zo slecht met haar ging. Ik vind het zo rot voor je!!

Mocht je rijden, is het kipkarkas goed bevleesd? Ik denk dat vrienden van me veel interesse hebben.
Door Anthraciet
#3142001
Ulrike schreef: Wat erg Ingrid :'( :'(. Gecondoleerd!! Je vertelde al dat ze ernstig ziek was, maar ik wist niet dat het zo slecht met haar ging. Ik vind het zo rot voor je!!

Mocht je rijden, is het kipkarkas goed bevleesd? Ik denk dat vrienden van me veel interesse hebben.
Meestal is het wel redelijk bevleesd, maar het verschilt wel eens in hoeveelheid.
Dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar mij bevallen ze altijd wel.

Het gaat overigens in zakken van 10 kilo, maar het is vers, dus we zouden het ook kunnen verdelen.
Door Anthraciet
#3142388
Jolanda M schreef: Wat erg :'( , gecondoleerd en heel veel sterkte!

De kipkarkas is van reguliere kippen?
Dank je wel.... :-*

Ik denk wel dat het 'reguliere' kippen zijn, ik denk dat anders de prijs wel een stuk hoger zou zijn geweest ;)
Gebruikersavatar
Door DaantjeArnhem
#3143244
Hoi, Hoe bestel ik als nieuweling hier met jullie mee? Zoals slagerij west? Tot nu toe bestel ik zelf bij lotgering (rond de 20e van deze maand ga ik (locatie Arnhem noord) weer een bestelling plaatsen. Misschien is er iets te combineren?).
Gebruikersavatar
Door Bertine
#3144618
plant schreef: Niemand interesse in gans van jagende jurgen...?
Bij grote hoeveelheden wil hij het malen, zie topic.
Dat lusten ze hier helaas niet.
Door BlissSpirit
#3144631
Ze eten hier alleen het spiervlees tot nu toe. Zou best een keer een karkas willen proberen, maar geen bulk. Vrees namelijk dat ze net als met alle andere wilde vogelkk ze hun neus ophalen. Terwijl spiervlees van gans, wilde eend en zwaan wel wordt gegeten.
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3144692
BlissSpirit schreef: Ze eten hier alleen het spiervlees tot nu toe. Zou best een keer een karkas willen proberen, maar geen bulk. Vrees namelijk dat ze net als met alle andere wilde vogelkk ze hun neus ophalen. Terwijl spiervlees van gans, wilde eend en zwaan wel wordt gegeten.
Ik heb 'n déjà vu met Diza ;).
Gebruikersavatar
Door Jolanda M
#3144746
Zijn er mensen regio Duiven/Arnhem die mee willen bestellen bij Dogmeat en Lotgering?

Ik kan aan runderpens, strot en long komen.  Prijs per stuk. Pens: €5,00, long met strot: €3,00 Er komen nog vervoerskosten bij maar dat kost je de kop niet  ;) Wel ophalen in Duiven
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door