Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door BlissSpirit
#2700208
judith vd schreef:
Dat zelfgedraaide brouwsel was dus geen succes >:(?
Nope!!! :rant:
Het zijn echt gevallen apart vrees ik. :-\
Maar de meiden vonden het wel heerlijk hoor :-*
Door cbrretje600
#2700398
BlissSpirit schreef: Ik denk dat ik het maar even over laat gaan. :-[
Het risico dat het niet bij jou kan komen Signmodel en dat ik met een beetje pech, bij een groot blok, zelf 8 a 10 kg zou overhouden is me te groot. :(
Kan het niet kwijt in de vriezer en doe er dan ook giga lang mee.

Ik bestel voor deze ronde gewoon een paar zakjes al gedroogde hazenoren bij Floris/ Remco.
Mochten jullie daar ook interesse in hebben of in andere van zijn gedroogde snacks, dan roep maar, die bestel ik dan mee en kan ik natuurlijk ook gewoon bewaren tot SW of een andere gelegenheid om ze bij jullie te krijgen.

Maar natuurlijk wel super bedankt voor jullie interesse en reactie ;)
Graag gedaan!
Jammer, maar heel begrijpelijk hoor, jammer genoeg is mijn vriezer niet groter anders had ik meer afgenomen hoor.
Hoeveel wil je eigenlijk zelf overhouden?
Door Lobbes2009
#2701319
BlissSpirit schreef: Dat zou super zijn, maar weet ook ff niet hoe we het dan bij jou krijgen.
Kom niet zo vaak jou kant op en mijn vriezers zitten bomvol tegen die tijd, dus opslaan kan ik ook niet :(
Laat je even weten of je een oplossing hebt?
Misschien een optie dat ik het woensdag mee neem als ik toch moet trainen? Als dit een optie is laat het dan maar even via een bp of app weten ;-)
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2703851
Heeft er iemand in Arnhem e/o heeeel toevallig misschien een overschot aan konijnenlever, konijnenvlees en/of paardenhart? Ik ben gevraagd wat snoep te drogen voor anderen, maar heb zelf niet genoeg voorraad...
Gebruikersavatar
Door judith vd
#2704004
Xerox schreef: Heeft er iemand in Arnhem e/o heeeel toevallig misschien een overschot aan konijnenlever, konijnenvlees en/of paardenhart? Ik ben gevraagd wat snoep te drogen voor anderen, maar heb zelf niet genoeg voorraad...
Ik heb wel 5 kilo geitenlever waar je een stuk van mag hebben.
(is dan wel een uitdaging: is 1 groot stuk).
Door signmodel
#2705153
wil er iemand 1 kg lams(uhm schaap)testen ruilen voor wat anders? mag van alles door elkaar zijn ook. geen nier daar heb ik nog genoeg van.
Laatst gewijzigd door signmodel op vr 28 jun 2013, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Xerox
#2710341
Wie van de mensen die morgen bij Sietie heeft besteld en in Arnhem afhaalt, zou mij even willen smsen/bellen als de afhaaltijd wijzigt? Morgen ben ik zelf niet thuis, dus mijn vader haalt de bestellingen van mij + robbiekomvoor op. Alleen heb ik geen internet onderweg en mijn ouders zitten niet op BP, dus als iemand mij even zou willen inseinen als er eerder/later opgehaald moet worden... Moet toch eens gaan nadenken over een smartphone!
Door BlissSpirit
#2710399
Xerox schreef: Wie van de mensen die morgen bij Sietie heeft besteld en in Arnhem afhaalt, zou mij even willen smsen/bellen als de afhaaltijd wijzigt? Morgen ben ik zelf niet thuis, dus mijn vader haalt de bestellingen van mij + robbiekomvoor op. Alleen heb ik geen internet onderweg en mijn ouders zitten niet op BP, dus als iemand mij even zou willen inseinen als er eerder/later opgehaald moet worden... Moet toch eens gaan nadenken over een smartphone!
Komt goed ;)
#2711346
Ik woon in Arnhem, heb helaas geen rijbewijs noch een auto of ander vervoer.
Dus mocht er wat besteld worden, waar k ook aan mee wil doen, ben ik altijd opzoek naar iemand die voor mij ook zou kunnen rijden naar een ophaal punt.

Arnhem (De Laar Oost)
Door signmodel
#2735614
mijn meisje heeft een tumor bij dr anus en moet zsm geopereerd worden. ik ga nooit meer terug naar de dierenarts waar we eerst kwamen!
wie weet er een goede dierenarst (liefst met verstand van oertype's) ergens zitten?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door