Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door berenboot
#2694136
Lobbes2009 schreef: Hallo Allemaal,

Zoals de meeste weten organiseerde ik altijd de levering van SW. Momenteel is het me gewoon allemaal even iets te veel, daarom zit ik ook weinig op de barfplaats. Ik heb Jacqueline gister gesproken en ben blij dat zij deze taak even op haar wilt nemen. Misschien dat ik het weer in het najaar doe, maar dat zal ik dan even bekijken. Ik moet momenteel iets meer aan mezelf gaan denken, hoe moeilijk ik dit af en toe ook vind. Sorry! :-[

Jacqueline heel erg bedankt dat jij dit wil doen :-*

Liefs Conny
lekker aan jezelf denken en een heerlijke zomer toegewenst met veel relaxmomentjes :-*
Gebruikersavatar
Door berenboot
#2694138
Bertine schreef: Apeldoorn en dan Arnhem of zutphen en dan weer Doetinchem Dinxperlo.

Ik had net gisteren besloten dat we mijn ritje lelystad uitstellen tot er meer belangstelling is. Dus als je even je voorkeur aangeeft noteer ik dat op een apart lijstje en rijd ik een keertje als er flink wat kilo's mee terug komen.

Voor nu sta ik op ong. 25 kilo
ik kom er tzt even op terug, zutphen is wel lekker in de buurt! :biggrin2:
Door Ralph
#2694215
Medegelderlanders,

Iemand misschien teveel orgaan? Of een mooi adresje in de buurt voor orgaan (verschillende diersoorten?)
Mijn voorraad is bijna op en zie voor op korte termijn weinig aanbod hier.

Groet,

Ralph
Gebruikersavatar
Door berenboot
#2694445
Ralph schreef: Medegelderlanders,

Iemand misschien teveel orgaan? Of een mooi adresje in de buurt voor orgaan (verschillende diersoorten?)
Mijn voorraad is bijna op en zie voor op korte termijn weinig aanbod hier.

Groet,

Ralph
Ik heb nog wel wat liggen voor je. pb anders maar ff wat je zoekt. Woon wel in harfsen, maar dat is via de snelweg geen wereldreis vanaf apeldoorn :)
Door Anthraciet
#2694598
Is er iemand in Arnhem of nog iets meer richting Duitse grens die 6 juli voor mij 2 doosjes vlees in Arnhem Noord kan meenemen en opslaan tot de dag erna of evt. de maandag?

Ik zou graag iets willen bestellen maar heb die dag visite en kan dus niet weg :-\
Door BlissSpirit
#2694636
Anthraciet schreef: Is er iemand in Arnhem of nog iets meer richting Duitse grens die 6 juli voor mij 2 doosjes vlees in Arnhem Noord kan meenemen en opslaan tot de dag erna of evt. de maandag?

Ik zou graag iets willen bestellen maar heb die dag visite en kan dus niet weg :-\
Ik wil het best voor je meenemen naar Bemmel, maar weet nu al dat het niet in de vriezer gaat passen ::)
Ik kan wel proberen om het in de elektrische koelbox te proppen, als ik die op de hoogste stand zet blijft het ook bevroren.
Lukt dat niet, dan kom ik niet verder dan de kelder waar ik het voor je neer kan zetten.
Laat maar weten of het iets is ;)
Door Ralph
#2694804
nien-newfies schreef: voor wie het ontgaan is, we rijden in juli en aug weer met diverse (nieuwe) spulletjes richting a`foort, arnhem, utrecht apeldoorn en zwolle:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 637.0.html
Ow dat topic had ik ff gemist. Orgaan in dat topic is heel gewenst hier. Ik kan het tot de 20e ook nog wel creatief volhouden met orgaan.

Toch bedankt voor het aanbod nienke!
Door BlissSpirit
#2696437
Ik wil heel graag verse hazenoren van Floris.
Maar vind een blok van 10 a 13 kg een beetje veel.
Is er iemand in de buurt van Arnhem/ Bemmel/ Nijmegen die met mij wil delen?
Door signmodel
#2698183
BlissSpirit schreef: Ik wil heel graag verse hazenoren van Floris.
Maar vind een blok van 10 a 13 kg een beetje veel.
Is er iemand in de buurt van Arnhem/ Bemmel/ Nijmegen die met mij wil delen?
ik wil wel delen, ff zien hoe het hier raakt dan.

en gaan er nog mensen mee doen met de bbq?
Door cbrretje600
#2698281
BlissSpirit schreef: Ik wil heel graag verse hazenoren van Floris.
Maar vind een blok van 10 a 13 kg een beetje veel.
Is er iemand in de buurt van Arnhem/ Bemmel/ Nijmegen die met mij wil delen?
Wij willen wel mee doen, maar dan echt maar een kleine portie voor ons.
Geen idee hoe het gaat bevallen en de vriezer laat niet meer heel grote porties extra toe. ::)
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door